Siis minkälaiset tyypit tosissaan luuli että PKN pärjää Euroviisuissa ?
Oletko yksi heistä, kerro itsestäsi lisää. Kuvittelitko ihan tosissasi että on hyvä idea laittaa tuo biisi euroviisuihin? Odotitko menestystä tosissasi?
Itselleni oli UMK finaalista asti päivänselvää, ettei Euroopassa tykätä suomenkielisestä kurasta. En kerta kaikkiaan osaa kuvitella ihmistyyppiä, joka näin voisi vakavissaan kuvitella, ehkä olen liikaa maailmaa nähnyt ja osaan ajatella asiaa eurooppalaisittain.
Olen itse nainen, yrittäjä ja äiti, 34.v.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]Hyvä että maamme uskaltaa olla erilainen. Tuo oli kannanotto ihan muista asioista kuin musiikista.
[/quote]
http://bestdemotivationalposters.com/wp-content/uploads/2012/01/unique.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:42"]Satin circus olisi voittanut mutta piti lähettää nämä punkkarit nolaamaan meidät.
[/quote]
Tuskin vain olisi voittanut..
mä kuulin suomen euroviisu biisin ekankerran nyt torstaina ja oli ihan kamalaa paskaa..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]Hyvä että maamme uskaltaa olla erilainen. Tuo oli kannanotto ihan muista asioista kuin musiikista.
[/quote]
Tätä olen juuri pyöritellyt mielessäni ja euroviisufanina harmittaa tämä lopputulos ja se että PKN oli ihan väärässä paikassa ottamassa kantaja. Että lähdetään ihan leikkimielellä kisailemaan laulukilpailuun ja naureskellaan sille hämmennykselle, miksi suomi lähetti tahallaan täysin tyyliltään sopimattoman toisten oikeasti musiikkikilpailuun osallistuvien sekaan. Harmittaa ihan tavattomasti, olisin halunnut nähdä jonkun oikean laulun vaikka sitten jäävän jumbosijoille. Ei sillä että juuri PKN.ää en voisi mennä festarilavoille katsomaan pienessä kesänosteessa ja hurrata heidän bänditoiminnalleen, mutta kyllä nyt oli ihan väärä paikka nuo Euroviisut :( harmittaa.
[/quote]
Niin, sehän on laulukilpailussa se tärkein asia. Kannanotto.
Tulipahan ainakin vaihtelua iänikuisiin itkuvirsiballadeihin ja perseenkeikutusjumputuksiin. Oli ainakin aitoa musiikkia.
terv. eräs raskaamman musiikkin ystävä.
Kyllä se on, kun tiedetään että monissa osallistuvissa maissa on niinkin tervettä populaa ettei kehitysvammaisia ole lainkaan väestössä!
Mielestäni oli hyvä idea, mutta en odottanut että pärjäisi.
En kyllä aikoinaan uskonut että Lordikaan olisi pärjännyt, mutta sekin oli minusta hyvä idea.
Paras idea olisi jättää osallistumatta.
Eihän Euroviisut mikään varsinainen laulukilpailu ole vaan poliittinen yhteiseurooppalainen tapahtuma. Ihan kamalaa kuraa musiikillisesti ne melkein kaikki on ja kaverit äänestelee toisiaan. PKN oli Suomelta loistoveto!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]
Hyvä että maamme uskaltaa olla erilainen. Tuo oli kannanotto ihan muista asioista kuin musiikista.
[/quote]
Tätä mäkin ajattelen syyksi. Ne, jotka eivät valinneet musiikillisista syistä.
Mikä on minusta väärä peruste menestymistä ajatellen. Mutta menestys euroviisuissa on sikäli sivuseikka minulle. Satin Circusta olisin minäkin äänestänyt, mutta ei kiinnostanut koko äänestys.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:42"]
Satin circus olisi voittanut mutta piti lähettää nämä punkkarit nolaamaan meidät.
[/quote]
Ymmärtäkää jo lapset että ei sillä ole mitään merkitystä kuka siellä esiintyy ja mitä esittää, sijoitus on silti sama.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:51"]
No sellainen kuin minä. Ihan tavallinen 30v. perheenäiti, joka tykkää kuunnella punkkia ja muuta raskaampaa musiikkia.
[/quote]
Minä olen kuunnellut punkkia suurinpiirtein yhtä kauan kuin sinä olet elänyt, mutta silti tuo on mielestäni ihan luokatonta paskaa. Tulee lähinnä mieleen hitaasti soitettu Kaaos, ja Kaaoksen ainoa pointti oli nopea soitto ja 20 sekunnin biisit...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:44"]Hyvä että maamme uskaltaa olla erilainen. Tuo oli kannanotto ihan muista asioista kuin musiikista. [/quote] Niin, sehän on laulukilpailussa se tärkein asia. Kannanotto.
[/quote]
Euroviisut ei ole laulukilpailu
Euroviisut on jo pitkän aikaa olleet sellainen freakshow ja suvaitsevaisuuden ilosanoma, että ei oikeastaan ole mitään syytä olettaa ettei PKN olisi voinut pärjätä.
Ajatelkaa nyt, edelliset voitti joku mikälie mieheksi pukeutunut nainen vai kumpi se oli? Harvasta euroviisuedustajasta koskaan mitään kansainvälistä menestystä tulee, kertoo aika paljon niiden "musiikillisesta" annista. Eikä tarvi tähän nyt muistutella jostain Abbasta, sanoinhan että harvasta.
Kyllä mäkin pidän raskaammasta musiikista, mutta näin jo kaukaa, ettei PKN tule mitenkään menestymään viisuissa, enkä itsekään esityksestä pitänyt. Se ei estäisi, ettenkö pidä bändiä sympaattisena ja voisi hyvinkin katsoa keikalla kotimaassa.
En silti oikein tykännyt, että heidät juuri laitettiin viisuihin. Koska kysymys kuuluu vain: miksi? Että eurooppalaiset antaisi meille säälipisteitä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:42"]
Satin circus olisi voittanut mutta piti lähettää nämä punkkarit nolaamaan meidät.
[/quote]
Ymmärtäkää jo lapset että ei sillä ole mitään merkitystä kuka siellä esiintyy ja mitä esittää, sijoitus on silti sama.
[/quote]
Lordi says hello.
Vähän kuin olisi lähettänyt apinan polkupyörällä Ranskan ympäriajoon. Muissa euroviisumaissa ei edes muisteta, että PKN oli mukana. Pääaasia, että Suomi sai "näpäyttää".
T: Hevari
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:42"]
[/quote]
Satin Circus ei olisi millään tavoin erottunut joukosta. Samanlaisia poppirallatuksia on koko kisa täynnä.
Olisi kyllä hienoa, jos kisan musiikkiantia saisi vähän monipuolisemmaksi. Tuntuu että biisit ovat joko balladeja tai sitten sellaista tasaista poppijumputusta. Erilaisia musiikkityylejä on useita mutta valitettavasti niitä ei vain näy Euroviisuissa.
No sellainen kuin minä. Ihan tavallinen 30v. perheenäiti, joka tykkää kuunnella punkkia ja muuta raskaampaa musiikkia.