Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on todella äreällä päällä paitsi ”iltaisin”

Vierailija
22.01.2022 |

Eli mieheni rytmi on yövuorojen takia sellainen että saattaa olla hereillä klo 7.00 aamulla kun herään. Tällöin hän on ihana, suutelee, halaa, kehuu ja muutenkin haluaa jutella. (Hänen ilta aikansa siis)

Sitten taas kun hän herää joskus iltapäivällä, äksyilee, ei halua jutella, ja raivoaa.

Osaisiko joku sanoa että mistä tämmöinen käytös tulee? Onko se tuosta yövuorosta?
Tosi inhottavaa vaan kun ei koskaan tiedä millä päällä mies on ja mitä uskaltaa sanoa milloinkin :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerin heitteleminen?

Vierailija
2/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa enemmän reikiäsi? Loppuu se äksyily ukolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa nähdä oman käyttäytymisen vaikutusta ympäristössään tai oikeuttaa oman huonon käytöksensä, mikä saattaa johtua matalasta verensokerista, huonosta unenlaadusta ja liian lyhyistä unista jne.

Kaikki ei ole "aamuihmisiä". En ole itsekään. Istun hiljaa kahvikuppini kanssa ja mökötän. Aamiaisen jälkeen olen heti paremmalla tuulella. Puoliso antaa minulle hetken itselleni herätä ja välttelen siihen saakka myös itse kontaktia muihin ihmisiin, pl. "Hyvää huomenta" ja aamusuukko.

Vierailija
4/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihan 100% samantekevää, mistä johtuu. Jos mies ei lopeta tuota eikä kenties edes näe mitään väärää siinä että on ikävä sinua kohtaan vaikka syy ei ole sinussa, sinun kannattaa lähteä.

Siis tietenkin käyt ensin hänen kanssaan keskustelua siitä, miksi hän toimii noin ja voisiko lopettaa. Jos miehen vastaus on, että hän nyt vaan on tällainen, USKO HÄNTÄ JA EROA.

Elämänsä kannattaa viettää sellaisen ihmisen kanssa, joka osaa vähintään sanoa asiallisesti, että tarvitsee nyt vähän omaa aikaa. Ja mieluiten kannattaa tietty valita sellainen, jonka kanssa aikaa viettäessä molemmilla on ylipäätään mukavaa ihan luonnostaan.

Vierailija
5/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa enemmän reikiäsi? Loppuu se äksyily ukolla.

Sinä elät todella pahassa puutteessa kun AINA tästä samasta kirjoitat! Parisuhdeongelmiin se ei auta, mutta mistäpä sinä sitä tietäisitkään!

Vierailija
6/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein raivoaa.

Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Vierailija
7/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että jättää sen sian joka haukkuu häntä palstalla.

Itse en katselisi puolisoa joka haukkuu toista netissä. Siinä on kunnioitus ja rakkaus kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä