Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkääkö kukaan muu lasten huostaanottoa?

Vierailija
21.09.2006 |

Minulla on ihan järjetön pelko, että joku soittaa meille lastensuojeluviranomaiset ja lapsemme otetaan huostaan. Olen nähnyt painajaisia aiheesta useana yönä, ja tulee asiaa mietittyä päivisinkin.

Meillä on siis ihan hyvä ja tavallinen perhe. Ehkä pelko johtuu siitä, että tällä hetkellä asumme muuton ja remontin keskellä, tavarat ovat sekaisin, ryönää ja pölyä joka puolella. Näyttäisi varmaan kauhealta paikalta lasten asua, jos ei tietäisi, että asialle ollaan tekemässä jotain. Pihakin on täynnä romukasoja remontin ja keskeneräisen siivoamisen takia. Puutarha on hoitamatta, koska ei olla ehditty tekemään sille mitään.

Mitä seuraisi siitä, jos joku soittaisi meille lastensuojeluviranomaiset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kaikki on ok, niin nauti siitä, äläkä tuhlaa energiaa turhaan pelkoon. Jos pelko on liian kova, niin oisko kyse jonkinmoisesta paniikkihäiriöstä, jos on, niin varaa aika lääkärille.

Vierailija
2/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa nyt kotitalousvähennyksellä siivooja tai apumies, niin saatte talon järjestykseen, eikä sun ap tarvi enää menettää sen takia yöuniasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoisempia ja iloisempia lapsia saa hakea...

t: se jonka lapset ei ole edes uhmasta kärsineet

Vierailija
4/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset olivat mummolassa. Lasten ei voi hyvä olla perheessä, jossa vanhemmat selvittelevät välejään noin.

Vierailija
5/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelätä. JOko teillä on jotain todella pielessä tai sitten olet todella tyhmä, kun et ymmärrä huostaanoton syitä.

Vierailija
6/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kamalan vaikea avioliitto miehen kanssa, miehellä paljon henkisiä ongelmia. Riitelemme tosi paljon. Joskus on tavaratkin lennellyt...

Itse olen aika tasainen, tavallinen ja hyvä äiti mielestäni. Monesti olen miettinyt, että lähden tästä liitosta lasten takia. Vielä olen jäänyt, kokenut oikeaksi. Mutta saatan lähteä, jos tilanne pysyy samana.

Vierailija
7/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä soskuja kiinnosta SUN liittosi ja SUN rakkaustesi mieheesi, jos tavarat lentelee ja lapset kärsii.

Olet surkea äiti kun ajattelet vain itseäsi. JOopa joo, lapsilta ei saa riistää hullua väkivaltaista isää...niinpä niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi