Voiko mies torjua naisen siksi että ei pidä itseään tarpeeksi tasokkaana naiselle?
Äkkiseltään luulisin ettei miehillä ole tällaista rajoitinta.
Kommentit (51)
Nainen ei voi olla ikinä liian kaunis minulle.
Voi, mutta useammin kyseessä on kylläkin aversio tasoajattelua kohtaan, joita sinä puheissasi olet kenties tietämättäsi tuonut esille?
Jos on erityisen paska itsetunto niin ehkä
Täytyy olla surkea itsetunto sellaisella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, mutta useammin kyseessä on kylläkin aversio tasoajattelua kohtaan, joita sinä puheissasi olet kenties tietämättäsi tuonut esille?
aversio, mitä? puhu suomea
Epätodennäköistä ja harvinaista. Älä ripustaudu siihen ajatukseen, jos sait pakit. Jatka eteenpäin. Ei se kauneuskaan auta, jos joku toinen viehättää enemmän.
Jos heillä on täysin erilaiset arvomaailmat kuten että mies viihtyy hyvin kotona ja nainen haluaa kiertää koko ajan maailmaa.
Minulle on sanottu 2krt. Olen liian täydellinen. Ulkoisesti, miten pidän elämäni kunnossa. Ja elän terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä ja harvinaista. Älä ripustaudu siihen ajatukseen, jos sait pakit. Jatka eteenpäin. Ei se kauneuskaan auta, jos joku toinen viehättää enemmän.
Näin pääsi käymään, sain pakit ja tuolla toisessa ketjussa joku esitti yhtenä selityksenä tätä. Se ketju poistettiin, en taaskaan ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kvg tai itse asiassa vielä parempi...lue koko virke uudestaan ja täytä aversion merkitys mielessäsi muun tekstin perusteella.
Vakavaan suhteeseen mies voi torjua liian kauniin naisen, koska mies voi pelätä ettei pysty pitämään naista tai sitten liian kaunis nainen saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta miehessä, jolloin ei halua sitoutua sen takia.
Nainen miettii, pohtii ja analysoi ja aina pieleen. Miksi pitää vatvoa päivät pitkät jonninjoutavia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vakavaan suhteeseen mies voi torjua liian kauniin naisen, koska mies voi pelätä ettei pysty pitämään naista tai sitten liian kaunis nainen saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta miehessä, jolloin ei halua sitoutua sen takia.
Jaa. Minä olen kyllä tulkinnut, että mies pitää toisennäköisistä naisista, ihan vain edellisen naisen perusteella. Sain kerran pakit mieheltä, joka ilmeisesti pitää pienistä ja pyöreistä, hyvin tummista naisista, kun taas itse siihen aikaan näytin aika barbielta. Enkä ollut tottunut pakkeja saamaan, tosin olivat hyvin epäsuorat pakit. Ikäeroakin meillä oli liikaa eli mies oli paljon vanhempi.
Kauneus ei ole kaikkea naisessa. Älkää tuudittautuko pelkästään ulkonäköön, materiaan ja statukseen (diplomat/koulutus etc).
Vierailija kirjoitti:
Jos on erityisen paska itsetunto niin ehkä
Tai ns. realismia: ei tuo minun kanssa tule pysymään vaan lähtee kohta paremman matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kvg tai itse asiassa vielä parempi...lue koko virke uudestaan ja täytä aversion merkitys mielessäsi muun tekstin perusteella.
Ei nyt tarvitse noin kryptinen olla, vaikka varmasti älykäs oletkin.
Ei. Tai sitten miehellä on niin huono itsetunto, että hän olisi huono valinta kumppaniksi muutenkin.
Kerran tuli sellainen "Mihin minua tässä oikein tarvitaan?!" tunne.
Erehdyin katsomaan deittini somea ja siellä sitä Ricardo ja muut naiselle etäisesti tutut kansikuvapojat parhaansa yrittivät höystettynä parilla kuolaavalla lesbolla.
Eikä edes ollut mitään heruttelukuvia.
Hetken mietin, että perun tapaamisen, vaan menin kuitenkin.
Innostus tapaamiseen oli kieltämättä hieman laskenut.
Ei ole. Jos kelpaa, niin kelpaa, jos ei, niin ei. Ihan yksinkertaista biologiaa.
mies53v