Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies torjua naisen siksi että ei pidä itseään tarpeeksi tasokkaana naiselle?

Vierailija
22.01.2022 |

Äkkiseltään luulisin ettei miehillä ole tällaista rajoitinta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos kelpaa, niin kelpaa, jos ei, niin ei. Ihan yksinkertaista biologiaa.

mies53v

Vierailija
2/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla ikinä liian kaunis minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta useammin kyseessä on kylläkin aversio tasoajattelua kohtaan, joita sinä puheissasi olet kenties tietämättäsi tuonut esille?

Vierailija
4/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erityisen paska itsetunto niin ehkä

Vierailija
5/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla surkea itsetunto sellaisella miehellä.

Vierailija
6/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta useammin kyseessä on kylläkin aversio tasoajattelua kohtaan, joita sinä puheissasi olet kenties tietämättäsi tuonut esille?

aversio, mitä? puhu suomea

Vierailija
7/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodennäköistä ja harvinaista. Älä ripustaudu siihen ajatukseen, jos sait pakit. Jatka eteenpäin. Ei se kauneuskaan auta, jos joku toinen viehättää enemmän.

Vierailija
8/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on täysin erilaiset arvomaailmat kuten että mies viihtyy hyvin kotona ja nainen haluaa kiertää koko ajan maailmaa.

Vierailija
9/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu 2krt. Olen liian täydellinen. Ulkoisesti, miten pidän elämäni kunnossa. Ja elän terveellisesti.

Vierailija
10/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä ja harvinaista. Älä ripustaudu siihen ajatukseen, jos sait pakit. Jatka eteenpäin. Ei se kauneuskaan auta, jos joku toinen viehättää enemmän.

Näin pääsi käymään, sain pakit ja tuolla toisessa ketjussa joku esitti yhtenä selityksenä tätä. Se ketju poistettiin, en taaskaan ymmärrä miksi.

Vierailija
11/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvg tai itse asiassa vielä parempi...lue koko virke uudestaan ja täytä aversion merkitys mielessäsi muun tekstin perusteella.

Vierailija
12/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaan suhteeseen mies voi torjua liian kauniin naisen, koska mies voi pelätä ettei pysty pitämään naista tai sitten liian kaunis nainen saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta miehessä, jolloin ei halua sitoutua sen takia.

Vierailija
13/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin allekirjoittanut.

M35

Vierailija
14/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miettii, pohtii ja analysoi ja aina pieleen. Miksi pitää vatvoa päivät pitkät jonninjoutavia asioita?

Vierailija
15/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavaan suhteeseen mies voi torjua liian kauniin naisen, koska mies voi pelätä ettei pysty pitämään naista tai sitten liian kaunis nainen saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta miehessä, jolloin ei halua sitoutua sen takia.

Jaa. Minä olen kyllä tulkinnut, että mies pitää toisennäköisistä naisista, ihan vain edellisen naisen perusteella. Sain kerran pakit mieheltä, joka ilmeisesti pitää pienistä ja pyöreistä, hyvin tummista naisista, kun taas itse siihen aikaan näytin aika barbielta. Enkä ollut tottunut pakkeja saamaan, tosin olivat hyvin epäsuorat pakit. Ikäeroakin meillä oli liikaa eli mies oli paljon vanhempi.

Vierailija
16/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole kaikkea naisessa. Älkää tuudittautuko pelkästään ulkonäköön, materiaan ja statukseen (diplomat/koulutus etc).

Vierailija
17/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on erityisen paska itsetunto niin ehkä

Tai ns. realismia: ei tuo minun kanssa tule pysymään vaan lähtee kohta paremman matkaan.

Vierailija
18/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvg tai itse asiassa vielä parempi...lue koko virke uudestaan ja täytä aversion merkitys mielessäsi muun tekstin perusteella.

Ei nyt tarvitse noin kryptinen olla, vaikka varmasti älykäs oletkin.

Vierailija
19/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tai sitten miehellä on niin huono itsetunto, että hän olisi huono valinta kumppaniksi muutenkin.

Vierailija
20/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli sellainen "Mihin minua tässä oikein tarvitaan?!" tunne.

Erehdyin katsomaan deittini somea ja siellä sitä Ricardo ja muut naiselle etäisesti tutut kansikuvapojat parhaansa yrittivät höystettynä parilla kuolaavalla lesbolla.

Eikä edes ollut mitään heruttelukuvia.

Hetken mietin, että perun tapaamisen, vaan menin kuitenkin.

Innostus tapaamiseen oli kieltämättä hieman laskenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi