Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakkasin just roskiin ison säkin pullaa...

Vierailija
23.05.2015 |

Kyllä kyrsii, kun sokeriaddiktin painonpudottajan kotiin raahataan herkkuja selkä vääränä (Kiitos vaan anoppi...). Roskiin meni, en perkele sorru kun kerran oon jo kaks viikkoa ollut ilman :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho unohdin lisätä pullan lisäksi listaan pari kääretorttua ja kolme keksipakettia! :(

Ap

Vierailija
2/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleja roskis täynnä :|. Oisit vieny vaikka naapurii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut pulleja naapureillesi. Olisivat ilahtuneet.

Vierailija
4/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritinkin tarjota ja kavereille kans, mutta ei ne ottanu! Ehkä kaikki laihduttaa :D

Ap

Vierailija
5/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kutsunut minut pullakahveelle. 

Olisit saanut vastineeksi maistaa penistäni. Siinä ei ole paljoa kaloreita. 

Vierailija
6/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mä olen niin monet kerrat laittanut roskiin pullaa, keksiä, leipää, karkkia ja herra ties mitä muuta minkä syömistä ei muuten ole vain pystynyt lopettamaan.

Vierailija
7/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pullat tule maailmasta loppumaan... idioottimaista haaskausta persuksen levenemisen pelossa. Mitä jos oppisitte syömään pullaa kohtuudella esim. yksi per päivä , kuin normaalit ihmiset? Kuria, ei totaalikieltäytymistä.

Vierailija
8/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:23"]Ei ne pullat tule maailmasta loppumaan... idioottimaista haaskausta persuksen levenemisen pelossa. Mitä jos oppisitte syömään pullaa kohtuudella esim. yksi per päivä , kuin normaalit ihmiset? Kuria, ei totaalikieltäytymistä.
[/quote]

Öö, joo, sehän se ideaalitilanne olisikin.

Nyt vaan satun tietämään, ettei onnistu. Jos on ahmimiseen taipuvainen sitä ei niin vaan silmänräpäyksessä pysty nautiskelemaan sitä yhtä palasta ja jättää loput kaappiin lojumaan. Ajan kanssa toivottavasti joo, mutta tällä hetkellä kaikki sujuu parhaiten, kun niitä houkutuksia ei ole saatavilla heti heikolla hetkellä. (Oon muuten anopille tämän maininnut ja silti se raahasi ne pullat tänne, itsepä rahansa tuhlasi vaikka tiesi mitä mieltä olen).

Oon heikko, joo joo, ehkä joskus en enää oo.

Ap

Vierailija
9/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin anoppi tuo aina kaikkea herkkua meille! Oli just käynyt marttojen kanssa jossain kiertämässä makeistehtaita ja toi meille yhteensä 3 kiloa karkkia. Minä tai mieheni emme kumpikaan laihduta, mutta ärsyttää kun kaapit täynnä herkkuja. Me emme halua herkutella, jos ei tee mieli. Ei ole ongelmaa säilöä herkkuja kaapissa, mutta en silti tykkää.

Vierailija
10/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:23"]Ei ne pullat tule maailmasta loppumaan... idioottimaista haaskausta persuksen levenemisen pelossa. Mitä jos oppisitte syömään pullaa kohtuudella esim. yksi per päivä , kuin normaalit ihmiset? Kuria, ei totaalikieltäytymistä.
[/quote]
Onko sulle ikinä ollut oikeasti todella vaikeaa olla syömättä tai lopettaa syömistä?

Siellä taas joku huutelee joka ei ole eläissään ollut ylipainoinen eikä ikinä ole ollut vaikeuksia pysyä kohtuudessa. Kyllä oletkin sitten mainio.

Ennemmin heittäisin säkillisen pullaa roskiin kun tappelisin itseni kanssa koko päivän, seuraavan ja varmaan sitäkin seuraavan.
/7

Vierailija
11/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:23"]Ei ne pullat tule maailmasta loppumaan... idioottimaista haaskausta persuksen levenemisen pelossa. Mitä jos oppisitte syömään pullaa kohtuudella esim. yksi per päivä , kuin normaalit ihmiset? Kuria, ei totaalikieltäytymistä. [/quote] Onko sulle ikinä ollut oikeasti todella vaikeaa olla syömättä tai lopettaa syömistä? Siellä taas joku huutelee joka ei ole eläissään ollut ylipainoinen eikä ikinä ole ollut vaikeuksia pysyä kohtuudessa. Kyllä oletkin sitten mainio. Ennemmin heittäisin säkillisen pullaa roskiin kun tappelisin itseni kanssa koko päivän, seuraavan ja varmaan sitäkin seuraavan. /7

[/quote]

On varmaan jokainen joskus vetänyt överit kun ollut vaikea lopettaa syömistä. Mutta tuo ruoan haaskaaminen... Jos sallii itsellensä pullan päivässä normaalin ruoan lisäksi, ei tarvitse tunnontuskissa tapella. Muuta suhtautumista pullaan; sitä saa syödä, mutta kohtuudella. Aikuisia ihmisiä pitää neuvoa kuin lapsia...

Vierailija
12/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina kävelylenkillä metsään linnuille, oraville tai joenvarren sorsille tähteeksi jäävät leivät ja pullat tms.

Vierailija
13/13 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:10"]Olisit kutsunut minut pullakahveelle. 

Olisit saanut vastineeksi maistaa penistäni. Siinä ei ole paljoa kaloreita. 
[/quote]

Spermassa on n.10kcal/lasti ihan näin btw.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan