Tein juuri ison satsin pulleja
pitäisi oikeastaan jättää vähemmälle pullejen musuutus, mut ei vaan voi:) liian hyviä ovat. Maistais varmaan sulle myös. T. soile <3
Kommentit (195)
Mä syön grillattuja makkareja! Oli muuten hyvejä!
Krillaatteko näin myöhään? Eikö unita yhtään?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:14"]
Mä söin pulliva hillosilmäjen kera ja tein voileipä kaakkua myös. Kukkakaalea tuli keitettyä, oli hyvvee!
[/quote] kai joit kerana valkoviintä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:54"]
Mä syön grillattuja makkareja! Oli muuten hyvejä!
[/quote] makkaroja
Pulleista mieleenjohtui: Oletteko pakkastaneet hiivaata? Minulla on hiivaatapakkaus pakkastimessa ja nytten en tiedä, miten sitä käytetään pullejen leiponnassa. Suletetaanko se ensin?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:22"]
Joku huutelia on kirjoittanut pöö vakavaan ketjuun. Mitä mahtaa lienee tarkoittaa? Vai onko kyse vain brovogaattorista?
[/quote]
Olisiko se borvoolainen, joka tänne niin usein kirjoittelee? Yleensä tunnistan hänet tyylistä.
[/quote]
Porvoosessa on ainekin se 1 kynäiliä, joka on keksinyt myös ruunuperkan tårtun retseptin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:22"]
Joku huutelia on kirjoittanut pöö vakavaan ketjuun. Mitä mahtaa lienee tarkoittaa? Vai onko kyse vain brovogaattorista?
[/quote]
Olisiko se borvoolainen, joka tänne niin usein kirjoittelee? Yleensä tunnistan hänet tyylistä.
[/quote]
Porvoosessa on ainekin se 1 kynäiliä, joka on keksinyt myös ruunuperkan tårtun retseptin.
[/quote]
Retsepti on suomeksi lääkemääräys.
Miksi pitää aina tehdä iso santsi? Eikö pieni santsi riitä? Pääasiallisravintona pitäisi suosita terveydellisiä elintarvikkeja, kuten ituita, yrttiä ja vihannekseita. Proteiineita saa muummuassa papuista.
Kuingka kauvan aijotte jauhota 1:stä pullejen leivomisesta?
Vahtaani koskeloi! Yhäti naurotatutte minua. Oottelempi täsä jo aamua, joskos sitten kahvea keittelöin ja pullea ei kyllä ole, mutta keksua kummingin. Kyllä ihmisen elu on hyvä kun on mitä ootteltaa!
Unittoman henkelön mies tässä vieresä heresi ilohytinääni, ja uinallaan hihytitti muassakanssa. Sitten mokoma hipölöi takapeltiäni viellä, sanperin perferssi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:07"]
Mammien mahat vaan paisuavat, kun ahmitaan makeoita. Vai oliko tämä jokin kuvainnollinen ketju?
[/quote]
Sellainen on huono ruokavaljo.
Käyttääkö joku näitä "pulle"-tyyppisiä sanoja arjessa? Mikä tässä ketjussa on hauskaa, selittäkää!
maksan raheja jos annat mulle pullea
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:54"]
Käyttääkö joku näitä "pulle"-tyyppisiä sanoja arjessa? Mikä tässä ketjussa on hauskaa, selittäkää!
[/quote]
Perjaatteesta enään tässä vaiheessa ei selitellä.
Syötte huonoa ruokaa. Minä kokkaa vain sellaista, jossa on paljon vikamiineja.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:36"]Mulla pääsi juuri pieru.
[/quote]Hyvä.
Alkoi himoittaa ajatus noista pullapelteistä.