auto yo-lahjaksi
Aion antaa pojallemme yo-lahjaksi jonkinlaisen auton. Laatumerkki ehdottomasti pitäisi olla. Jäävät siinä vähävaraisemmat ihmettelemään. Ehdotuksia?
Kommentit (15)
Jos laatumerkki pitää olla niin TIETYSTI Fiat 500. Se on shöpö ja sopivan ärree.
Maksatteko te myös kaikki autosta aiheutuvat kulut? Niitähän on vaikka autolla ei ajaisi metriäkään. Itse tykkään saksalaisista autoista, mutta joku Audi taitaa teille olla liian halpa. Miten olisi Rolls Royce?
Mihin poika lähtee opiskelemaan? Itse antaisin auton vasta armeijan jälkeen, niin ei ole heti vanha rämä.
Meillä ei saa autoa, asutaan Hgissä hyvien yhteyksien päässä. Alkaa pitkä opiskelelu rupeama.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:36"]
Meillä ei saa autoa, asutaan Hgissä hyvien yhteyksien päässä. Alkaa pitkä opiskelelu rupeama.
[/quote] opiskelu
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:35"]
Mihin poika lähtee opiskelemaan? Itse antaisin auton vasta armeijan jälkeen, niin ei ole heti vanha rämä.
[/quote]
Missä ap
Ahaa, poika liittyy siis meidän Toyota-kuskien suureen joukkoon.
Meillä autot on ostettu jo ennen kuin on kortti saatu. On kiva ajaa tuore ajokortti taskussa omalla autolla kotiin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:29"]
Aion antaa pojallemme yo-lahjaksi jonkinlaisen auton. Laatumerkki ehdottomasti pitäisi olla. Jäävät siinä vähävaraisemmat ihmettelemään. Ehdotuksia?
[/quote] ilmeisesti älliä ropisi ja palkitset nyt mukavasti autolla. Ilmeisesti tai tietysti lapsesi pääsee ilman muuta yliopistoon.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:55"]
Kyllä jotkut saa auton lahjaksi.
[/quote]
...niin... ja?
lupaatko lähettää autosta kuvan sitten oston jälkeen?
Muiden lapset on kyllä saaneet autot 18-vuotislahjaksi, onko sun pitänyt kerätä vuosi rahaa että pystyt ostamaan auton lapsellesi? Vitun köyhä.