Kävin K-kaupassa ja ostin sieltä 5 isoa Pirkka-olutta
Kuka haluaisi jutella kanssani täällä AV palstalla? Ihan yksin olen tämänkin illan kuten kaikki muutkin illat :(
Kommentit (55)
Lidlissä on 99 senttiä 0,33l kaljaa,niitten oma. On se parempaa kuin smarketin laiha litku.
Oispa alkoholia, maanantaina vasta saa. Ja kyllä olen alkoholisti.
Just katoin laivojen hintoja muuten voisi lähtee mut matkat on aika kalliita.pitäisi tuoda isompi lasti että kannattaa. Siis kaljaa. Saarenmaata sais 10 pulloa 40% 65,90,ei paha.
Mä joudun venaa tiistaihin juoppo minäkin. Jaksaa jaksaa!
Minä lähden ostamaan Auran nelosta
Parasta 🍺🍺🍺
Isossa tölkissä oleva Pirkka ei ole vissiin samaa kuin sininen 0,33l. Ainakin ennen se tuli Heinekenin tehtaalta, varmaan samaa tavaraa eri tölkissä.
Mäkin hain just 3 litraa kaljaa. En tykkää erityisesti alkoholista mutta pilveä on niin vähän että pitää juoda pikku pohjat ennen polttamista niin kihahtaa paremmin kuuppaan.
Vierailija kirjoitti:
Isossa tölkissä oleva Pirkka ei ole vissiin samaa kuin sininen 0,33l. Ainakin ennen se tuli Heinekenin tehtaalta, varmaan samaa tavaraa eri tölkissä.
Sinisessä on hienostunut nakkipaketin liemen aromi :)
Ainakin se lidukan Punanen on kamalaa kuraa
Harmittaako, kun maksat oluesta 10 kertaa enemmän kuin mitä sen tuotantokustannukset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Reseptiä on vissiin huononnettu. Nykyisin ainekset vesi, ohratärkkelys ja humala. Yleensä tuota tärkkelystä käytetään vain jatkeaineena halpuutensa vuoksi..
Kävin K- supermarketissa ja ostin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta se on ihan juotavaa. Halpiksista rainbow on kamalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reseptiä on vissiin huononnettu. Nykyisin ainekset vesi, ohratärkkelys ja humala. Yleensä tuota tärkkelystä käytetään vain jatkeaineena halpuutensa vuoksi..
korjaus: on siinä sentään ohramallasta vielä.. :) no aika hyvin tärkkelys maistuu, huomaa kun juo tämmöisen vähän paremman oluen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrjistä Pirkka-kuravedelle.
Se on mukavan halpaa :) 3.5e litra tuo mitä ostin. Ei ole paljon halvempia oluita ainakaan K-kaupassa.
3,5€ litra on kalliin laatuoluen hinta. Tuohon hintaan saa Aldista tšekkiläisiä erikoisoluita.
Linkki että 0.5 pirkk olut on olemassa
Muuen en usko
Lidilin punainen on kaameenmakuista
Duunikaverit kehui kerranostin ei ikinä
Miten joku voi pitää vehnäoluesta,erehdyin kerran ostamaan. Siinä vasta kurakalja on.
Rainbow:ta, Pirkkaa ja Lidlin punaista ei toki maun takia juoda :)
Ostin leijona pullon ja sitä vetelen.En tunne olevani alkoholisti koska en sitä kokonaan juo vain muutaman paukun että siitä viherpiiperöt vetäkää herneet nenäänne.