Onko tavallisia miehiä?
Onko kellään ns. tavallista miestä? Kertokaa, mistä ja miten löysitte!
En jaksais enää etsiä. Haaviin on jääny tähän mennessä vaan outoja fetisistejä ja patologisia pettäjiä. Siis ihan normimies nyt haussa, kävis niinku töissä ja olis kiinnostunu naisista/naisesta ilman ihme vänkyröintejä.
Kommentit (22)
Ei kiinnosta etsiä työtä että nainen vois kupata rahojani.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:01"]
Enpä tiedä... Itselläni ja oikeastaan kaikilla muillakin paremmin tuntemillani miehillä on fetissejä jos jonkinsorttisia. Ne ovat aika kesyjä, kuten erilaisiin naisten vaatteisiin liittyviä tai vastaavia. Tuskin niistä pahemmin haittaa olisi? Muuten olemme 'tavallisia'.
[/quote]
Mä en halua että miehellä on mitään fetissejä. Mieltymyksiä voi olla, mutta ei mitään varsinaista esinekohteista häiriötä, ettei ilman ota eteen eikä laukea. Pitää pystyä kiihottumaan kumppanista myös ilman jotain tiettyä esinettä, ei suhteessa ole muuten järkeä. Runkkaa siihen esineeseensä yksikseen sitten jos se on ainoa mikä kiihottaa tarpeeksi.
-ap
Mua kiihottaa uppopumput, saako tuoda sänkyyn?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:05"]
Enpä tiedä... Itselläni ja oikeastaan kaikilla muillakin paremmin tuntemillani miehillä on fetissejä jos jonkinsorttisia. Ne ovat aika kesyjä, kuten erilaisiin naisten vaatteisiin liittyviä tai vastaavia. Tuskin niistä pahemmin haittaa olisi? Muuten olemme 'tavallisia'.
[/quote]
Mä en halua että miehellä on mitään fetissejä. Mieltymyksiä voi olla, mutta ei mitään varsinaista esinekohteista häiriötä, ettei ilman ota eteen eikä laukea. Pitää pystyä kiihottumaan kumppanista myös ilman jotain tiettyä esinettä, ei suhteessa ole muuten järkeä. Runkkaa siihen esineeseensä yksikseen sitten jos se on ainoa mikä kiihottaa tarpeeksi.
-ap
[/quote]
Niinjuu, ei ne niin pahoja fetissejä ole. Ihan sellaisia vaan, että nainen kiihottaa 100x enemmän kuin muuten jos sillä on päällään fetissin kohteena oleva vaatekappale. Ja tietysti parasta olisi jos voisi hinkata penistä vaikka naisen kenkiin (siis niin, että ne ovat jalassasi).
Koen olevani tavallinen.
t. raskausfetissimies
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:05"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Niinjuu, ei ne niin pahoja fetissejä ole. Ihan sellaisia vaan, että nainen kiihottaa 100x enemmän kuin muuten jos sillä on päällään fetissin kohteena oleva vaatekappale. Ja tietysti parasta olisi jos voisi hinkata penistä vaikka naisen kenkiin (siis niin, että ne ovat jalassasi).
[/quote]
No, en sellasta miestä halua! Vaan tavallisen. Normaalilla miehellä jopa vaihtelee se, mistä millonkin kiihottuu. Aika tylsää kun on fetissi. Aina sama vanha juttu josta saa kicksit. Hyi
-ap
Mä saan pillusta kicksejä. Mulla on pillufetissi.
Eikö miehen fetissit ole hyvä asia? Jos nainen ei vaikka halua just seksiä niin riittää kun laittaa päälleen kiiltäväkankaisen mekon niin mä oon ihan tyytyväinen jos saan nylkyttää sitä 'ulkoisesti'. Nainen voi vaikka palstailla sillä välin.
Paradoksaalisesti ap etsii tavallisia miehiä ja saa vastauksia taas jälleen vaan friikkimiehiltä :D
No kyllä mulla on tavallinen mies, ja kuvittelisin että kaikki tututkin on aika normaaleja, ei ole kukaan ystävätär koskaan kertonut että mies tykkäisi jostain oudosa. Kyllä minä pidän näitä fetissi-tyyppejä ihan marginaalijoukkona. Normaalin määritelmähän on se että niitä on eniten, joten jos joka kerta törmää outoihin tyyppeihin eikä normaaleihin, niin on jotain vikaa paikassa josta niitä etsii tai itsessä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:29"]Paradoksaalisesti ap etsii tavallisia miehiä ja saa vastauksia taas jälleen vaan friikkimiehiltä :D
[/quote]
Friikkimagneetti :D
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:26"]
Mä saan pillusta kicksejä. Mulla on pillufetissi.
[/quote]
Ei pimppi ole fetissi koska se ei ole esine eikä siitä tykkääminen ole häiriö. Eikö kukaan enää nykyään ymmärrä, mikä on fetissi ja mitä on fetisismi? Tavanomaiset tai vaihtuvat mieltymykset ei oo mitään fetissejä. Kyllä mäkin tykkään mieluummin lyhyttukkasista miehistä kun pitkätukkasista, mutta ei miehen lyhyt tukka silti ole mulle mikään fetissi. Haloo
-ap
Mulla on ihan tavallinen ja kunnollinen mies. Yhdessä oltu jo 20v. Tavattiin tanssilavalla kaksikymppisinä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Seli seli
Miksi miehillä on niin paljon outoja fetissejä :O
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Seli seli
[/quote]
Seli seli itse. Voisin mennä kyllä vaikka ilmaistöihin mistä ei saa palkkaa, mutta se ei kenellekkään rahan ahneelle lutkalle kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:28"]
Miksi miehillä on niin paljon outoja fetissejä :O
[/quote]
Luulen notta liittyy samaan kuin se, että miehet tykkäävät erittäin laajasta kirjosta naisia. Vaikka naiset eivät sulata sitä niin jotkut miehet aidosti tykkäävät enemmän vaikka pyöreästä kuin laihasta naisesta, söpöstä kuin kauniista jne. Naisillahan miesmaku on paljon rajoittuneempi: melkein kaikilla naisilla on suunnilleen sama miesihanne.
Tämä saattaa juontaa juurensa ajoista, jolloin naisista piti huolehtia, koska eivät itse olisi selviytyneet kovin hyvin. Tästähän ei ole edes kauheasti aikaa. Silloin on ollut eduksi lajin jatkumiselle, että miehet ovat pitäneet myös niistä standardi-ihanteesta poikkeavista naisista; nekin ovat saaneet ravintoa ja suojaa.
Ne on jo kaikki varattu. Pervot pysyy vapaana.