Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa pizzaa jota kykenee syömään?

Vierailija
23.05.2015 |

Ongelma on siinä että oksennan kaikki muut kuin omatekoiset pizzat ulos koska ovat niin järkyttävän makuisia. Olen huono syömään ja sipuli, kinkku, katkarapu, sienet jne. On yöks. Ainut mitä voi olla on esim. Tonnikala, j-liha, juusto, ananas. Olen joskus koittanut tilata mieluista pizzaa sopivilla täytteillä mutta aina siihen on laitettu jotain aivan järkyttävän makuisia mausteita jotka johaisevatkin sellaiselta pinttyneeltä sukkahieltä. Viimeksi kokeilin bizzabuffan pizzaa mutta ei kiitos:( Vinkkejä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse

Vierailija
2/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko syödä pitsaa, jos se ei maistu?

Vierailija
4/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian jauhelihapitsa. Lidlistä 60 senttiä vain maksaa lidlissä ja hyvää on.

Vierailija
5/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitseeriasta vitun dorka

Vierailija
6/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

On, koska esim kaverit tahtoo usein ulos syömään ja minulle se on painajainen kun oksennan normi pizzat ulos... ap

Vierailija
7/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

On, koska esim kaverit tahtoo usein ulos syömään ja minulle se on painajainen kun oksennan normi pizzat ulos... ap
[/quote]

Ota jotain muuta. Harvassa on ne känkkylät, mistä ei saa muuta kuin känkkyä

Vierailija
8/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan yrittää totutella eri ruoka-aineisiin? Ainakin minä olen oppinut tykkäämään eri ruoista totuttelemalla niihin. Elämä on kamalan hankalaa, jos on laajat listat siitä mikä maistuu ja mikä ei. Ihminen antaa fiksun vaikutelman, jos pitää erilaisista ruoista.

Vierailija
9/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

[/quote]

Ota salaattia
Kuulostat muutenkin hyvin ruokarajoitteiselta

Vierailija
10/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uunista saa hirmu hyvää mozzarella-pestopizzaa :3 Eilen sai ja seuraavan kerran ensi perjantaina kello 18:30!

Vierailija
11/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

[/quote]

Voi herranjestas, on sullakin ongelmat! Ihanko ne kaverit tosissaan pakottaa sut pitseriaan ja tiskillä vaatii sua valitsemaan jonkun yökötyksen listalta, jonka sitten kirjaimellisesti pykäät pitserian lattialle, koska se on niin pahaa? Käyttekö pelkästään jossain Kotipizzassa vai mistä muualta ei löydy listalta mitään muuta kuin pitsaa?

Oot varmaan korkeintaan 16-vuotias. Olettettavasti käyt myös viikonloppuisin leffassa katsomassa elokuvia, joita vihaat ja kesäisin katsomassa festareilla bändejä, joita et voi sietää.

Vierailija
12/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizzeriassa margherita, kun on noin paljon rajoitteita. Esimerkiksi Villettaa on kehuttu.

Vierailija
13/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="23.05.2015 klo 16:57"]Tilaa pizzeriassa margherita, kun on noin paljon rajoitteita. Esimerkiksi Villettaa on kehuttu.
[/quote]

Millon te itsekeskeiset helsinkiläiset tajuatte, että kaikki ei asu Helsingissä

Vierailija
14/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:59"]

[quote author="melba" time="23.05.2015 klo 16:57"]Tilaa pizzeriassa margherita, kun on noin paljon rajoitteita. Esimerkiksi Villettaa on kehuttu. [/quote] Millon te itsekeskeiset helsinkiläiset tajuatte, että kaikki ei asu Helsingissä

[/quote]

Ensinnäkään en ole helsinkiläinen ja eipä tuon avauksen perusteella voi tietää, että missä hän asuu. Ajattelitko, että tuollaiselle pitsayökkäilijälle kannattaa jotain Kotipizzaa ehdottaa? Aitoa italialaista pitsaa kannattaa kokeilla, jos paikkakunnalla sellainen on. Meillä on onneksi 100 m päässä, vaikkei Helsingissä asutakaan.

Vierailija
15/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraattorllta tai psykologilta kysymään neuvoa.

Vierailija
16/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:20"]

Voisikohan yrittää totutella eri ruoka-aineisiin? Ainakin minä olen oppinut tykkäämään eri ruoista totuttelemalla niihin. Elämä on kamalan hankalaa, jos on laajat listat siitä mikä maistuu ja mikä ei. Ihminen antaa fiksun vaikutelman, jos pitää erilaisista ruoista.

[/quote]

Voi kuinka väärässä oletkaan. Ruokamaulla (tai ruokavaliorajoitteilla) ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Mutta sen kun uskottelet vaan itsellesi olevasi fiksu kun suostut syömään kaikenlaista *** ilman tervettä kritiikkiä... Aika epätoivoistahan se on mutta jos et muutakaan keksi niin ok.

Vierailija
17/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="23.05.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:59"]

[quote author="melba" time="23.05.2015 klo 16:57"]Tilaa pizzeriassa margherita, kun on noin paljon rajoitteita. Esimerkiksi Villettaa on kehuttu. [/quote] Millon te itsekeskeiset helsinkiläiset tajuatte, että kaikki ei asu Helsingissä

[/quote]

Ensinnäkään en ole helsinkiläinen ja eipä tuon avauksen perusteella voi tietää, että missä hän asuu. Ajattelitko, että tuollaiselle pitsayökkäilijälle kannattaa jotain Kotipizzaa ehdottaa? Aitoa italialaista pitsaa kannattaa kokeilla, jos paikkakunnalla sellainen on. Meillä on onneksi 100 m päässä, vaikkei Helsingissä asutakaan.
[/quote]

Siinä on varmasti outoa maustetta

Vierailija
18/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:20"]

[/quote]

Voi kuinka väärässä oletkaan. Ruokamaulla (tai ruokavaliorajoitteilla) ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Mutta sen kun uskottelet vaan itsellesi olevasi fiksu kun suostut syömään kaikenlaista *** ilman tervettä kritiikkiä... Aika epätoivoistahan se on mutta jos et muutakaan keksi niin ok.
[/quote]

On outoa, jos syö vain jauhelihaa. Antaa oudon kuvan ihmisestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän