Miestä ei kiinnosta pitää kämpää siistinä. Miksi mua pitäisi?
En enää jaksa siivota ja järjestellä paikkoja kun ketään muuta ei kiinnosta. Siivoan omat kamat, se siitä.
Ketään ei kehtaa kutsua kylään kun kämppä on kun sikolätti. Olkoon. Ei muakaan kiinnosta enää.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:36"]En enää jaksa siivota ja järjestellä paikkoja kun ketään muuta ei kiinnosta. Siivoan omat kamat, se siitä.
Ketään ei kehtaa kutsua kylään kun kämppä on kun sikolätti. Olkoon. Ei muakaan kiinnosta enää.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan juntti.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:36"]En enää jaksa siivota ja järjestellä paikkoja kun ketään muuta ei kiinnosta. Siivoan omat kamat, se siitä.
[/quote] Meillä on työnjako. Vaimo tekee kykyjensä mukaan eli siivoaa, pesee pyykit ja laittaa kuivuriin sekä täyttää tiskikoneen. Minä teen kaikki taitoa ja älyä vaativat työt eli korjaukset, remontoinnit, kunnossapidon. Huollan autot ja polkupyörät jne.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:37"]
Meillä sama mutta toisinpäin.
[/quote]
tehkää parinvaihto niin kaikki voivat asua mieltymystensä mukaan
Siis mitä! Jätä se sika. Tollanen mies joka ei pysty jälkiään siivoamaan on yks iso, vastuuton kakara joka ei arvosta sua paskaakaan ja kohtelee sua jonain palvelijanaan. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:36"]En enää jaksa siivota ja järjestellä paikkoja kun ketään muuta ei kiinnosta. Siivoan omat kamat, se siitä.
[/quote] Meillä on työnjako. Vaimo tekee kykyjensä mukaan eli siivoaa, pesee pyykit ja laittaa kuivuriin sekä täyttää tiskikoneen. Minä teen kaikki taitoa ja älyä vaativat työt eli korjaukset, remontoinnit, kunnossapidon. Huollan autot ja polkupyörät jne.
[/quote]
Sun älys on iso vitsi.
Meillä sama mutta toisinpäin.