Hakisiko pizzan vai hamppari aterian?
Kommentit (24)
Itse ottaisin hampurilaisen, hamppareita en halua lähelleni.
Itse syön sen verra usein pizzaa, että ostaisin hampurilaisaterian. Tarkemmin sanoen Mäkkärin kampanja-aterian kanaburgerilla.
Hampurilaisketujen sämpylät noita "ikileipiä", usein säilyvyysaika 3 vuotta merkitty pakkaukseen. Eivät hajoa elimistössä.
Minäkin ottaisin hanpurinlaisen, jostakin perinteisestä grillikioskista.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin hampurilaisen, hamppareita en halua lähelleni.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaisketujen sämpylät noita "ikileipiä", usein säilyvyysaika 3 vuotta merkitty pakkaukseen. Eivät hajoa elimistössä.
Sitten ne tulevat sellaisenaan ulos, muutenhan kerranviikossaperusmäkkärikävijä olisi täynnä sämpylähöttöä muutamassa kuukaudessa.
Minä myös pidin itseäni aiemmin päättämättömänä, muttta enää en asiasta varma.
Burger Kinging sriracha hampurilaisateria ja valkosipuli dippi mukaan.. Ja jos on oikein mässy fiilis, niin vielä siihen mozzarellatikkuja. Uuuuuuuuhhhhhh
Tee mielummin itsellesi kunnollisia voileipiä ruisleivästä, johon tulee margariiniä ja balkaninmakkaraa tai vaihtoehtoisesti edamjuustoa. En näen myöhään illalla pidä enää mitään pizzaa ahtaa. Voit samalla keittää itsellesi teetä tai kaakaota.
Ranskanperunat jäähtyvät kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäristä sellainen setti missä on vaikka mitä sormiruokaa lisukkeeksi..
Otettiin eilen joku setti missä oli nugetteja, jotain jalapenojuttuja ja siipiä. Siivet menetteli, jalapenohässäkät ok, paljon kehutut nugetit mauttomia. Ei, en kehu heseä, hampurilaiset on mäkkärissä parempia, mutta mieluummin ihan jostain muualta.
Hae semmonen laadukas hamppari, ei mitään mäkkäriä!
Mun lemppari on portobello sieni ”pihvillä” ja aurajuustolla, nami tuli nälkä
Kebabhampurilainen tai pari hesestä.
Ota omena ja juo lasi vettä. Ajattele muita asioita, niin roskaruokakaipuu unohtuu. Lue vaikka kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kebabhampurilainen tai pari hesestä.
Tää on hyvä
Mäkkäristä sellainen setti missä on vaikka mitä sormiruokaa lisukkeeksi..