Joko oot pessyt ikkunat?
Mä en vielä. Ehkä tän siitepölykauden jälkeen pitäs vähän ryhdistäytyä, että sais senkin homman tehtyä. ;-)
Kommentit (20)
Olen pesettänyt jo. Itse en moiseen puuhaan ryhdy.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:43"]
Olen asunut tässä kunnan vuokraslummissa kohta 8 vuotta ja en ole kertaakan pessyt ikkunoita.
[/quote]
Vuokraslummeissa asuu juuri sunkaltaista porukkaa.
en ole vielä pessyt. sain sen kärcherin ikkunapesurin ja jos ensi viikolla vaikka sillä pesis.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:57"]Pesin jo varmaan kuukausi sitten.
[/quote]Kuin myös.
Eilen pesin, mutts yksi ikkuna jäi vielä tälle päivälle. Nyt silittelen verhot.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Eilen pesin, mutts yksi ikkuna jäi vielä tälle päivälle. Nyt silittelen verhot.
[/quote]
Nyt koneessa pyörii täkit. Pesin kaikki ovetkin ja tahrat seinistä. Levitin puhtaat, pesulassa käytetyt matot lattioille. Huomenna pesen irtopäälliset sohvasta...
En pese ennen juhannusta. Siitepölyä tulee vielä joka tuutista joten turha vaiva.
Juu, mänty alkaa kohta kukkimaan, niin sitten kaikki paikat keltaisenaan. Jep, jep.
viime viikonloppuna pesin, toivottavasti eivät likaannu siitepölystä kamalasti
Pesin jo vuonna 2008 kun muutin tähän taloon.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Eilen pesin, mutts yksi ikkuna jäi vielä tälle päivälle. Nyt silittelen verhot.
[/quote]
Nyt koneessa pyörii täkit. Pesin kaikki ovetkin ja tahrat seinistä. Levitin puhtaat, pesulassa käytetyt matot lattioille. Huomenna pesen irtopäälliset sohvasta...
[/quote]
Siinäpä puuhakas kotirouva! Hrrrrr...puistatus.
Olen asunut tässä kunnan vuokraslummissa kohta 8 vuotta ja en ole kertaakan pessyt ikkunoita.
Parvekelasit ja olkkarin+keittiön ikkunat pesty. Makuuhuoneet vielä pesemättä, en ole ihan varma tarviiko niitä joka vuosi pessäkkään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:02"]
En oo pessyt 13 vuoteen....
[/quote]
Mulla 3-4 vuotta pesemättä. Aion pestä tänä vuonna.
Ukko pesaisi kun anoppi ei kerennyt. Eli minulla on homma hoidossa. Voila!
Edellinen asukas oli vissiin pessyt. Muutin tähän 2001.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Eilen pesin, mutts yksi ikkuna jäi vielä tälle päivälle. Nyt silittelen verhot.
[/quote]
[/quote]
Siinäpä puuhakas kotirouva! Hrrrrr...puistatus.
[/quote]
En ole kotirouva. Olen erittäin laiska, mutta kun sille päälle satun, teen kunnolla. Meillä on koira ja kissa. Siivottavaa riittäisi ihan vuoden jokaiselle päivälle, mutta en tosiaankaan jaksa, eikä huvita. Kohta päikkäreille.