oletko imuroinut selluliittia pois?
Kommentit (8)
Moni kalliista hoidoista oerustuu imuun. Rikkoo kovettuneita selluliittimassoja. Näyttää ihan koti-imurikin toimivan.
No en imurilla kyllä, mutta mulla on sellainen imukuppi, jotain kumia kai se on. Tai mulla on monta niitä, erikokoisia. Ensin laitan iholle perusöljyä, johon sekoitan sypressiöljyä ja sitten vetelen imukupilla. Muutamassa kuukaudessa lähti kaikki sellut reisistä ja vatsasta ja käsivarsista. Mikään liikunta ei ainakaan mulla auttanut tippaakan. Jokatoinen päivä vetelin, nyt ylläpitohoidoksi kerran viikossa. Ihosta tuli myös uskomattoman sileä ja pehmeä muutenkin, en tiedä johtuiko öljystä vai imukuppihieronnasta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:13"]No en imurilla kyllä, mutta mulla on sellainen imukuppi, jotain kumia kai se on. Tai mulla on monta niitä, erikokoisia. Ensin laitan iholle perusöljyä, johon sekoitan sypressiöljyä ja sitten vetelen imukupilla. Muutamassa kuukaudessa lähti kaikki sellut reisistä ja vatsasta ja käsivarsista. Mikään liikunta ei ainakaan mulla auttanut tippaakan. Jokatoinen päivä vetelin, nyt ylläpitohoidoksi kerran viikossa. Ihosta tuli myös uskomattoman sileä ja pehmeä muutenkin, en tiedä johtuiko öljystä vai imukuppihieronnasta.
[/quote]Mistä saa kuppeja? Olen alkanut juosta ja se on vähentänyt sellua vaikkei paino ole laskenut.
Ostin paikallisesta luontaistuotekaupasta, paketti maksoi muistaakseni n, 40 e. Saa varmaan jostain nettikaupastakin.
Mikähän ero lopuviimein imuroinnilla tai noilla kupeilla? Sama idea, eikö vaan?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:13"]No en imurilla kyllä, mutta mulla on sellainen imukuppi, jotain kumia kai se on. Tai mulla on monta niitä, erikokoisia. Ensin laitan iholle perusöljyä, johon sekoitan sypressiöljyä ja sitten vetelen imukupilla. Muutamassa kuukaudessa lähti kaikki sellut reisistä ja vatsasta ja käsivarsista. Mikään liikunta ei ainakaan mulla auttanut tippaakan. Jokatoinen päivä vetelin, nyt ylläpitohoidoksi kerran viikossa. Ihosta tuli myös uskomattoman sileä ja pehmeä muutenkin, en tiedä johtuiko öljystä vai imukuppihieronnasta. [/quote]Mistä saa kuppeja? Olen alkanut juosta ja se on vähentänyt sellua vaikkei paino ole laskenut.
[/quote]
Googleta "kuivakuppaus" tai "dry cupping". Esim. luontaistuotekaupoista, eBaysta jne. voi noita ostaa.
Onko sulla imurissa rasvasuodatin?