Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile mielenkiintoisia asioita, mitä olet nähnyt ikkunasta tai parvekkeelta

Vierailija
22.01.2022 |

Luonnoneläimiä, tapahtumia, maisemia etc.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain positiivisempaa?

Vierailija
2/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusakot harjoittivat lisääntymistä pihalla. Peura rouskutti suuhunsa järkyttävän piikikkään piikkiaralian oksia. Linnut kylpee kivialtaassa (ei nyt mutta silloin kun on sulaa). Fasaanikukko mahtailee terassilla. Yllättävän paljon erilaisia lintulajeja näkee pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisen kerrostalon ikkunassa nuori nainen laittoi verhoja ikkunoihin tissit paljaana.

Vierailija
4/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapäisessä talossa mies ja nainen nussivat verhot auki ja valot päällä.

mitäs toi nyt on,ne teki sitä mun olohuoneen ikkunan alla olevalla kävelytiellä,suorat näkymät oli,eka kerros ja niin lähellä että näki ukon ruskeet silimät

Vierailija
5/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muka positiivisempaa, kuin nussiminen? Mikä frigidi sä oikein oot??

Vierailija
6/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava kävi 4 kerroksen ikkunalaudalla ja katseli sisälle ja jatkoi kiipeämistä ylöspäin.

Vierailija
7/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusakot harjoittivat lisääntymistä pihalla. Peura rouskutti suuhunsa järkyttävän piikikkään piikkiaralian oksia. Linnut kylpee kivialtaassa (ei nyt mutta silloin kun on sulaa). Fasaanikukko mahtailee terassilla. Yllättävän paljon erilaisia lintulajeja näkee pihalla.

Joo, rusakot lemmenpuuhissa. Kettu munavarkaissa. Kärppä ja lumikko. Lukemattomia erilaisia lintuja (esim mustarastaita on hauska seurata: ovat niin pontevia kun etsivät ruokaa). Peuroja ja kauriita syömässä ja makoilemassa.  

Vierailija
8/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et itse tuntunut olevan sitä tekemässä kuitenkaan?

Vierailija
9/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävelytiellä kulkee pariskuntia, jotka eivät oikeasti ole pariskuntia. En ole viitsinyt Seiskaan soitella.

Vierailija
10/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustarastaat on hauskoja kun ne viskoo kuivia lehtiä ympäriinsä ruokaa etsiessään.

Vierailija
11/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pukitti pyörällä. Katsoin kauhuissani.

Vierailija
12/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista harakkaa ruokkimassa poikasiaan. Kova oli kiire "pienillä" syöksyä aikuisten luo, kun vähänkin erehtyivät maata tonkimaan.

Vierailija
13/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapäisen kerrostalon ikkunassa nuori nainen laittoi verhoja ikkunoihin tissit paljaana.

Ikkunaprinsessa sinun mielikuvituksissa.

Vierailija
14/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin jännitysnäytelmää. Naapuritalon pihassa oli joukko porukkaa ja sinne kurvasi poliisiauto. Juttelivat normaalisti ja menivät sisään rappuun. Vähään aikaan ei mitään tapahtunut niin menin tekemään muita juttuja. Seuraavan kerran kun katsoin niin pihalla oli ambulanssi tekemässä lähtöä. Vähän tuon jälkeen rapusta oli asunto tarjolla vuokralle, liekkö sattumaa, en tiedä.

Vierailija
15/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Kun tämä tapahtui vastapäisessä talossa. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Sekä frigidi, että ihan perus-idiootti?

Vierailija
16/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppoja. Ufon.

Vierailija
17/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Kun tämä tapahtui vastapäisessä talossa. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Sekä frigidi, että ihan perus-idiootti?

Tarkoitus keskustelussa on kevyt positiivinen, ei tosikkomaisuus tai haukkuminen. Itse sanoit ensin frigidiksi ja siihen tuli vastaus.

Vierailija
18/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muutama vuosi sitten ikkunasta kun orava jäi auton alle. Se oli kauheaa, ensimmäisen osuman saatuaan orava hypähti ja alkoi sätkiä. Muutama auto yritti kiertää sen, mutta onneksi lopulta joku ajoi kai tarkoituksella kunnolla sen yli ettei jää kitumaan.

Vierailija
19/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin muutama vuosi sitten ikkunasta kun orava jäi auton alle. Se oli kauheaa, ensimmäisen osuman saatuaan orava hypähti ja alkoi sätkiä. Muutama auto yritti kiertää sen, mutta onneksi lopulta joku ajoi kai tarkoituksella kunnolla sen yli ettei jää kitumaan.

Lisään vielä että nyt vasta huomasin, että tämän piti olla positiivista. Ei siis todellakaan ollut, kerroin vain tämän kun jäi mieleen ja oli järkyttävää.

Vierailija
20/29 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä talossa bileet. Parvekkeella porukkaa. Yksi nuori mies keksi alkaa kiipeilemään. Putosi lopulta alas toisesta kerroksesta. Onneksi oli nurmikkoa ja pääsi itse ylös maasta ontuen. Olin itse raskaana, viikon yliajalla eikä käynnistynyt synntys tuostakaan vaikka olin aika hermostunut kun seurasin sen miehen kiipeilyä... Lapsena näin miten vihainen mies kiipesi viidenteen kerrokseen ulkokautta muiden parvekkeita pitkin!!! Se oli ihan järkkyä. Tämä mies kiroili ja raivosi ja yritti päästä naisensa asuntoon näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan