Naurattaa ihmiset jotka tankkaa 20€ itse tankkaan aina tankin täyteen 98:a
Sähköauto pelle ne vasta naurattaakin, HUUTONAURUA
Kommentit (29)
Näinä aikoina odottaa, että litrahinta olisi vielä jossakin halvempi. Siksi ei raski tankata täyteen, eikä kaikilla ole varaakaan.
Ap ajelee siis tankki melkein tyhjänä.
Mekin tankataan joskus jos tankki tyhjä ja tietää että jonkin matkan päässä halvempaa bensaa niin tankataan siellä täyteen. Kiva piristää sun päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mekin tankataan joskus jos tankki tyhjä ja tietää että jonkin matkan päässä halvempaa bensaa niin tankataan siellä täyteen. Kiva piristää sun päivää.
Ja saat sieltä halvemallta mitarilta noin kaksi desiä enemmän ainetta, niinpä.
Pitkään saa nykyään kyllä ajaa että löytyy se varmasti halvin hinta.
Kyllä minä kovilla pakkasilla pidän aina tankin täynnä. Usein tankkaus silloin just alle 20 e.
En ikinä aja bensa-aseman ohi ilman tankkaamista enkä maitokaupan ohi ilman maidon ostamista.
Mistä joku tietää miten paljon muut tankkaa?
Jotkut elävät todella pienellä budjetilla, en näe siinä mitään naurun aihetta. Heikolla itsetunnolla varustettu ihminen voi siitä keksiä jotain iloa. Tällainen ymmärtämätön ihminen ansaitsee myötätuntomme!
Otsikko ei kerro mitään kuinka paljon ap kerralla tankkaa. Vaikka sen 20€.
Hienoa, että aloittaja saa ilon aihetta. Sillä hän unohtaa hetkeksi oman elämänsä pettymykset. Me muut saamme iloa siitä, että aloittaja ei osaa kirjoittaa suomen kieltä.
Kun bensan hinta alkoi kivuta kohti 2 e/litra, muutin tankkaustapaani niin, että tankkaan viimeistään siinä kohtaa, kun puoli tankillista on kulunut. Ei ahdista ihan niin paljon se loppusumma kassalla. Tavallaan huijaan itseäni tällä tavoin, mutta ihan sama.
Naurattaa ihmiset, jotka pilkkaa toisten rahankäyttöä.
Huutonaurua!
Tuo on typerä tapa ajaa aina tankki tyhjäksi ennenkuin tankkaa.
Tankkaan aina parilla kympillä ja tankki on aina täynnä.
Vierailija kirjoitti:
AP täys pelle
Joillakin on tosi pienet kuviot.
Tässäpä naurun aihetta sinulle pitkäksi aikaa, minä tankkaan viidellä eurolla. Eikö olekin hauskaa.