Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pitämistäsi asioista olet joutunut luopumaan terveytesi takia?

Vierailija
22.05.2015 |

Mä joudun luopumaan makeista herkuista, koska mulla on niin paljon reikiä hampaissa. Sekä purukumin syömisestä, koska mulla on löysät leukanivelet. Hammaslääkäri kehoitti vähentämään. :-/

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vaivoja löytyy. :) Päänsärky rajoittaa paljon. "Pinnallisista" asioista esim.kaulakorut, painavat korvakorut, pinnit, olkalaukut, hatut, halterneckit, kapeat olkaimet, painavat huivit ja useimmat rintaliivit ja eivät käy. Yleensäkin yhtään kiristävä tai väärin istuva vaate pahentaa särkyä.
Lisäksi yhdestä annoksesta alkoholia tulee migreeni.
Silmälaseista taas haluaisin luopua, koska nekin pahentavat särkyä.
Pelkään, että joudun myös lopettamaan rakkaan harrastuksen neulomisen säryn takia.

Vierailija
2/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajaa autoa lääkityksen vuoksi.

Vierailija
4/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:35"]Miehestä.
[/quote]
:(

Vierailija
5/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta astman vuoksi. Ei vaan pysty, edes ne pari kertaa kun vuodessa on viihteellä, niin olisi kiva kesällä poltella pikku sikaria saunan kuistilla viinilasin kanssa niin ei. Ellen sitten halua hengenvaarallista astmakohtausta.

Vierailija
6/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelusta. Ihan hyvä vaan, ei napostelu ole hyvästä :) t: ykköstyypin diabeetikko

Vierailija
7/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämisestä. 

Fyysisten syiden takia olen luopunut siideristä, koska vatsa ei kestä.

Vierailija
8/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:25"]Alkoholista, koska olen alkoholisti.

Ei tee kyl enää tiukkaa, koska AA. Aluksi teki todella tiukkaa.
[/quote]
Sama täällä.
Lisäksi huumeet, narkomania, NA.
-2-

Vierailija
9/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökistä, olin monta kk aaltoilevasti flunssassa ja alkoi tulla liian pahoja hengitysvaikeuksia (varsinkin öisin) joten päätin lopettaa. Sen lopetuksen jälkeen 1 kk myöhemmin sorruin 2 röökiin, mutta sen jälkeen en ole koskenutkaan! Nyt yli puoli vuotta oltu ilman, ja olo on hyvä :)

Vierailija
10/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöistä kaularankavikojen vuoksi.

Lenkkeilystä selkävian vuoksi.

Kahvista aina välillä, koska närästys ja verenpaineen nousu esiintyy silloin.

Alkoholista, koska tulen jo todella pienestä määrästä todella kipeäksi.(niska varsinkin)

Shoppailusta ja matkustelusta, koska paniikkihäiriö.

Työnteosta, koska on huono terveys.

Maitotuotteista, perunasta, viljasta, hiivatuotteista. Maha ei kestä ollenkaan, ei sitten yhtään.

Monesti joudun peruuttamaan menoja(toimintaterapeutti, ruokakauppa jne), koska yrjöän ja ripuloin. Ärtyvä suoli.

Eipä tässä oikein elämää enää olekkaan. Odotan kun koira delaa, sitten delaan minäkin.

Vierailija
11/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvänmakuinen maito. Laktoositon maito ei ole samalla viivalla luomumaidon kanssa valitettavasti. Niissä on aina sellanen makea vivahde maussa. Join ennen paljon maitoa, joten ei ollut helppo juttu.

Vierailija
12/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit koska niistä tulee näppylöitä koko naama täyteen, kanasta koska ripuli, matkustelusta tiettyihin kohteisiin tai astma

Vierailija
13/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmikkieläimet

Vierailija
14/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:02"]Keliakian vuoksi voin vain haaveilla ruisleivästä ja suklaamunkeista.
[/quote]
Mulla sama. Ruisleipä, nyyh! :-(

Vierailija
15/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista, ryyppäämisestä ja valvomisesta. Ei enää niin R&R...

Vierailija
16/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Viljat, maha ja suolisto ei vain kestä, ärtyvä suoli. Välillä tosin on pakko saada joku hapankorppu, hampurilainen ja ruisleipä voilla, nam..Samoiten raaka sipuli, pavut, vahvat mausteet, rasvanen ruoka on ollu pakko laittaa sinne "Välttele"-listalle..

-Sokeri on ollu pakko laittaa aika minimiin, tarkkaavaisuushäiriössä se saa mielialat loikkimaan ja muutenkin fyysisesti todella huonon olon. Mun hammasluu on ilmeisesti myös aika helposti reikiintyvää niin vähän senkin takia.

Vierailija
17/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:48"]

-Viljat, maha ja suolisto ei vain kestä, ärtyvä suoli. Välillä tosin on pakko saada joku hapankorppu, hampurilainen ja ruisleipä voilla, nam..Samoiten raaka sipuli, pavut, vahvat mausteet, rasvanen ruoka on ollu pakko laittaa sinne "Välttele"-listalle..

-Sokeri on ollu pakko laittaa aika minimiin, tarkkaavaisuushäiriössä se saa mielialat loikkimaan ja muutenkin fyysisesti todella huonon olon. Mun hammasluu on ilmeisesti myös aika helposti reikiintyvää niin vähän senkin takia.

[/quote]

-Kahvi unohtui tästä listasta, siitä alkoi mennä maha aivan sekaisin niin oli pakko jättää pois. :P

Vierailija
18/34 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulomisesta nivelreuman takia. Ja pianon soittamisesta. :-(

Vierailija
19/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopumaan kokonaan, mutta on pitänyt vähentää rasvaisten ruokien ja sokerin syöntiä minimiin suolisto-ongelmien vuoksi.

Vierailija
20/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja elämä