Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan huomanneet täysin tuntemattomassa

Vierailija
22.05.2015 |

ihmisessä identtisiä piirteitä itseesi verrattuna? Järkytyin kun näin miehen, jolla oli täsmälleen samanlaiset huulet, silmät ja poskipäät kuin itselläni. Olen siis 10 vuotta vanhempi kuin tämä mies ja ihan asialinjalla tavattu. Olen ainoa lapsi, mutta tuntui kuin olisin peiliin katsonut, tosin toinen oli mies mutta piirteet. Olisi voinut olla identtinen veljeni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaksi kertaa ihmisen, joka oli kuin peilikuvani. Molemmilla oli vieläpä samankaltaiset vaatteet päällä kuin mulla silloin. Kumpikin näistä myös katsoi mua yhtä ihmeissään kuin minä heitä. Tilanteet ei olleet sellaisia että oltaisiin voitu kuitenkaan sanoa mitään toisillemme, ja mitä siinä sanoisikaan.

Vierailija
2/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni näköistä en ole nähnyt, mutta kyllähän noita eri ihmisten kaksoisolentoja näkee, eivätkä ole mitään sukua keskenään. Ihan normaalia. Sitten tiedän myös että esim. pikkupikkuserkut on keskenään tosi samannäköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Mutta todella moni kaveri on kuulemma melkein luullut toista minuksi. Ja minulle on tultu sanomaan että näytän ihan hänen kaveriltaan/sukulaiselta.

Vierailija
4/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin serkuksia kaksosiksi.

Vierailija
5/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kadulla tuli vastaan vaarini täysi kopio. Vaarini oli kuollut vuosi sitten.

Vierailija
6/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan itsestäni olemassa kopio.Olen usein saanut tervehdyksiä ja hymyjä myyjiltä kun olen käveleskellyt hyllyjen välissä cittarilla.Olisi mukavaa tavata kaksoisolentoni.Eräällä grillillä myös käydessäni myyjä usein sanoi että siellä käy samannäköinen henkilö ostamassa hampurilaista kuin minäkin ja myyjä tunnistaa autosta kumpi meistä on kyseessä.