Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verbaalinen lahjakkuus

Vierailija
22.01.2022 |

Miten vois kehittää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ujo.

Vierailija
2/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemalla paljon ja monenlaista. Kasvaa sanavarasto ja omakin kieli monipuolistuu. Mitäpä luulit muuta? Ei ole oikoteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus auttaa. Mene tapaamaan häntä.

Vierailija
4/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemalla paljon ja monenlaista. Kasvaa sanavarasto ja omakin kieli monipuolistuu. Mitäpä luulit muuta? Ei ole oikoteitä.

Jaa, onnistuu vaikka tätä lahjakuutta ei ole ja vieläpä lukihäiriö..

Vierailija
5/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaise itseäsi paljon, puhumalla, kirjoittamalla ja lukemalla. siitä se lähtee. usko itseesi! jokainen on arvokas omana itsenään

Vierailija
6/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eräs taitavin ja puheliain ja itse asiassa puhetyön ammattilainen omaa lukihäiriön ja ei sitä huomaa mitenkään. koska olen ihastunut häneen, hänen lukihäiriönsä on minusta söpöä ja tekee hänestä inhimillisen silmissäni, muuten hän olisikin aivan ylivertainen ihminen upeuksineen... se on ihana ominaisuus, älä häpeä vaan ole oma itsesi. itse alan hieman änkyttää jos oikein innostunut jostain tai kiljahdan vaan kun en saa sanoitettua miten ihanaa jokin asia on. sitten teen niin! 

Vierailija
7/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on tuonut valtaavt mahdollisuudet kuunnella kirjallisuutta äänikirjojen muodossa, samoin kaikki podcastit ja Areenan tallenteet, radiokanavat jne.

Vierailija
8/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on tuonut valtaavt mahdollisuudet kuunnella kirjallisuutta äänikirjojen muodossa, samoin kaikki podcastit ja Areenan tallenteet, radiokanavat jne.

Kokeilin äänikirjoja kerran, mut ei ollu oikein mun juttu. En pystyny keskittymään. En muistanu mitään.

Ap