Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palasaippualla tulee "narisevan" puhdas iho?

Vierailija
22.05.2015 |

Siis mihin perustuu palasaippuan pesuteho? Jätin kokonaan kaikki suihkugeelit pois, koska iho ei vaan tuntunut puhtaalta pesun jälkeen, vaan liukkaalta ja rasvaiselta. Kun aloin käyttää palasaippuaa, ihoni ei enää myöskään kutise yhtään. Kunhan vaan aikani kuluksi mietin saippuan ihmeellisyyksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, mikä idea on itseään pestä niillä nestemäisillä saippuoilla, kun ei pesun jälkeen tunne itseään yhtään puhtaammaksi, päinvastoin usein on paljon rasvaisempi ja niljakkaampi olo kuin ennen pesulle menoa.

Vierailija
2/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poistaa niin tehokkaasti iholta rasvan eikä sisällä mitään hoitavia ainesosia tai kosteusvoiteita. Mies käytti vihreitä palasaippuoita ennen (oliko se Sunlight) ja rakasti sitä narskuvaa tunnetta, mutta kuitenkin hänell oli tosi öljyinen iho: se rasvan puute kiihdytti oman ihon talintuotantoa.

Kun vihjaisin, että voisi koittaa kosteuttaa ihoa ja "huijata" sitä vähän käyttämällä hoitavaa pesunestettä, ongelma tosiaan vähitellen katosikin. Sama muuten pätee rasvaiseen kasvojen ihoon: pitää rasvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen putsasin naaman puhdistusemulsioilla tai -vaahdoilla ja iho kuivui varsinkin nenässä niin että talviaikaan kesi ja irtoili välillä laattoina. Nyt olen käyttänyt Flown ja Madaran kasvosaippuoita eikä iho kuivu enää samalla tavalla. Naama kyllä tuntuu piukealta ja kuivalta muttei kesi. Mahtavaa.

Vierailija
4/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinpäin! Eli tulee liian puhdas suihkugeeleillä, mutta luonnollisistä öljyistä tehdyillä palasaippuoilla lika lähtee, vaan ihon luonnollinen rasvasuoja jää. Siksi käytän sekä ihon että hiusten pesuun vain saippuaa, kasviöljystä perinteisellä menetelmällä tehtyä.

Vierailija
5/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on valaanrasvan entsyymit oikeassa suhteessa muuhun koostumukseen. Valaanrasva tekee iholle hyvää, toisinkun kemialliset ja kuivattavat nestesaippuat. Vertaa Voi-Margariini. Ole hyvä.

Vierailija
6/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippualla pesty iho on puhdas. Ei kutise, koska on puhdas. Jos siihen yhdistää pesussa harjan ja huuhtelussa mahdollisimman kuuman veden on lopputulos täydellinen.

Ihana tunne.

Pienenä vinkkinä ihmisille, jotka valittavat siitä, että haisevat vaikka käyvät suihkussa. :)

Vierailija
7/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän marsei saippuaa ja välillä pesen hiuksenikin sillä. Deittini jaksaa aina ihmetellä puhdasta tuoksua ja puhtauttani... Ja se on totta. En haise.