Itketkö enemmän koiran vai ihmisen kuolemaa?
Siis elokuvissa?
Tosin minä kyllä itkin enemmän koirani kuolemaa kuin mummoni kuolemaa. Mummo oli etäisempi kuin koirani.
http://www.kappit.com/img/170952/me-watching-a-movie-when-a-human-dies-when-a-dog-dies/
Kommentit (8)
Hyvin harvoin itken ihmisten kuolemia leffoissa ja sarjoissa, mut auta armias jos koira tai kissa kuolee ni johan tää eukko pillittää silmät päästään.
Oikeassa elämässä tiedän, että kun joudun kissoistani luopumaan niin se on mitä pahin paikka elämässäni. Se tulee olemaan rankkaa, mutta niin se on rankkaa menettää rakas ihminenkin.
Vaan kissani ovat luonani joka päivä. Ihmiset ei niinkään.
Tähän mennessä olen itkenyt eniten koiriani. Ne ovat olleet perheenjäseniä, vanhempani ja sisarukseni ovat vielä elossa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:02"]Tähän mennessä olen itkenyt eniten koiriani. Ne ovat olleet perheenjäseniä, vanhempani ja sisarukseni ovat vielä elossa.
[/quote]
Ajattelin muuten kysymyksen ihan eri tavalla. Sori. :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:02"]Tähän mennessä olen itkenyt eniten koiriani. Ne ovat olleet perheenjäseniä, vanhempani ja sisarukseni ovat vielä elossa.
[/quote]
Ajattelin muuten kysymyksen ihan eri tavalla. Sori. :D
[/quote]
Joo, tajusin jäkikäteen, mutta mummun vetäminen tekstiin sekoitti. Koiraa enempi leffassa ja lasta.
Minun olisi pitänyt kirjoittaa aloitus paremmin. Elokuvissa itken enemmän koiran kuolemaa kuin ihmisen ja oikeassa elämässä itkin enemmän koirani kuolemaa kuin mummoni kuolemaa. Ap
Itken kaikkia. Elokuvissa kuolevia ihmisiä ja eläimiä. Sekä elämässäni menetettyjä rakkaita ihmisiä tai eläimiä. Suren myös jos joku ystäväni menettää rakkaita ihmisiä tai lemmikkejänsä. Elämässä on paljon surua ja oppimista surun kestämiseen.
En tiedä. Pitäsköhän tappaa tuo koira niin sitten sen näkis.
Koiraa ja mummoa yhtä paljon. Äitiä eniten.