Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikiksessa olevat/olleet!

Vierailija
22.05.2015 |

Neuvoja pääsykokeisiin? Kuinka rankkaa opiskelu loppujen lopuksi oli? Muita vinkkejä sinne hakevalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ei ole rankkaa, jos olet lukenut pääsykokeisiin joka päivä sen 8  - 10 tuntia, mitä monet suosittelevat.

Vierailija
2/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan harkitsemaan kahdesti. Mieheni on lakimies ja kovan opiskelun jälkeen ollut nyt työelämässä n. 5 vuotta. Nytpä avioliitto onkin hajoamassa ja mies täysin loppuunpalanut. Ja hänen suunnitelmansa oli nimenomaan tehdä toisin kuin "kaikki muut" lakimiehet, jotka tekevät niska limassa töitä ja eroavat lopulta. Eli saavutti päämääränsä työn saralta, mutta kaikki muu on mennyt. Eikä todellakaan ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:02"]Kehotan harkitsemaan kahdesti. Mieheni on lakimies ja kovan opiskelun jälkeen ollut nyt työelämässä n. 5 vuotta. Nytpä avioliitto onkin hajoamassa ja mies täysin loppuunpalanut. Ja hänen suunnitelmansa oli nimenomaan tehdä toisin kuin "kaikki muut" lakimiehet, jotka tekevät niska limassa töitä ja eroavat lopulta. Eli saavutti päämääränsä työn saralta, mutta kaikki muu on mennyt. Eikä todellakaan ole ainoa.
[/quote]
Minulla on ollut palava into tähän alaan yläasteen alusta lähtien ja olen aina ollut hyvä lakipykälissä ja oikeuskeisseissä. Ainoa päämääräni on jokaisessa opiskelupaikassa (olen käynyt lukion ja amiksen) ollut tähdätä oikikseen. Olen valmis tekemään tämän asian eteen niska limassa töitä.

Vierailija
4/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot käynyt amiksen?

Vierailija
5/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sitten vain unelmia päin! Mutta antaisin sinulle vinkin, että vietä myös muuta elämää.

t. se lakimiehen vaimo

Vierailija
6/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen Turun oikikseen :) rankkaa on ollut, mut loppuun asti painan :) meen heti kokeen jälkeen jokilaivoille nollaamaan, en oo käynyt niissä kertaakaan nyt keväällä, oon vaan keskittynyt lukemiseen. Baselista pitää viel pari yksityiskohtaa opetella, muutoin hyvällä mallilla kaikki kirjat ja sanatarkkuudet.

Vierailija
7/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:15"]Miks oot käynyt amiksen?
[/quote]
Kävin kaksoistutkinnon, silloin tuntui hyvältä idealta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän