Työpaikan juhlat lähestyy ja jännittää :/
Miespuoleisen työkaverin kanssa punastelua ja ihastusta molemmin puolin. Olemme molemmat naimisissa. Nyt pelottaa mennä firman juhliin. Pitäisikö minun jäädä kotiin.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"]
Miespuoleisen työkaverin kanssa punastelua ja ihastusta molemmin puolin. Olemme molemmat naimisissa. Nyt pelottaa mennä firman juhliin. Pitäisikö minun jäädä kotiin.
[/quote]
Minunkin pitäisi lähteä työpaikan juhliin. Oletkohan sä se narttu, josta kukaan ei oikeasti pidä?
Tapamme varmaan pian.
Eikun sinne vaan nussimaan juhalapaikan vessaan. Sitten jatkossa lounastauolla pikapanoja autossa ja treffejä hotellissa.
Puolen vuoden kuluttua avioero ja uuden "sielunkumppanin" kanssa uuseperhe.
Kahden vuoden päästä sitten sama taas uusiksi jonkun mun kanssa kun "arki ahdistaa ja kipinä on kadonnut"
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"]
[/quote]
Onko juhlat Tampereella?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"]Miespuoleisen työkaverin kanssa punastelua ja ihastusta molemmin puolin. Olemme molemmat naimisissa. Nyt pelottaa mennä firman juhliin. Pitäisikö minun jäädä kotiin.
[/quote]
Hyvä moraali. Hyvin vedät.