17vuotias äiti
Minusta tulee äiti 17vuotiaana. nyt rv6+2 ja en voisi olla onnellisempi! Vähän tietysti pelottaa, että sujuuko raskaus loppuun asti.. Onko muita nuoria odottajia?:)
Kommentit (42)
Hyvin se menee! Täällä yksi, tosin 17-vuotiaana saamani poika on nyt 5 :)
No mä en tosiaan oo nuori odottaja, oon 35 ja odotan ekaa lastani. Ihan hassua ajatella, että jos olisin aloittanut sun ikäsenä, voisin olla sun äiti. Mä en kyllä sen ikäisenä olisi ollut valmis, nytkin välillä paniikki iskee, vaikka onnellinen olen minäkin. Erilaisiahan me kaikki ollaan, ja eri aikaan valmiita eri juttuihin. Onnea odotukseen, varmasti kaikki menee hyvin!
Voi helvetti. Miksi pitää pilata oma elämä? Siis kai se skidi on ihan okei, mutta kai tajuat että sun vapaus loppuu ja olet vastuussa toisesta elämästä? Hyi. Itse en vaan voisi. Siis ei tulisi mieleenikään. Mutta onnea :)
N17
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:32"]Voi helvetti. Miksi pitää pilata oma elämä? Siis kai se skidi on ihan okei, mutta kai tajuat että sun vapaus loppuu ja olet vastuussa toisesta elämästä? Hyi. Itse en vaan voisi. Siis ei tulisi mieleenikään. Mutta onnea :)
N17
[/quote]
No kirjoitustyylisi perusteella olen onnellinen, että odotat lastenhankkimista...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:32"]Voi helvetti. Miksi pitää pilata oma elämä? Siis kai se skidi on ihan okei, mutta kai tajuat että sun vapaus loppuu ja olet vastuussa toisesta elämästä? Hyi. Itse en vaan voisi. Siis ei tulisi mieleenikään. Mutta onnea :)
N17
[/quote]
No kirjoitustyylisi perusteella olen onnellinen, että odotat lastenhankkimista...
[/quote]
Ei huolta. En niitä tule hankkimaan. En koe tarvetta tehdä lapsia, joita on jo muutenkin aivan liikaa.
N17
Ei helvetti :D Miksi ihmeessä pidät sen lapsen? Olisin itse tehnyt abortin saman tien kun olisi selvinnyt että olen raskaana :D t. 18v
Onnea! Kyll se hyvin menee kun koitat vaan olla stressaamatta turhaan raskaudesta :)
T:18v äidiksi tullut
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:40"]Ei helvetti :D Miksi ihmeessä pidät sen lapsen? Olisin itse tehnyt abortin saman tien kun olisi selvinnyt että olen raskaana :D t. 18v
[/quote]
Miten 18 vuotias voi olla noin lapsellinen?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:40"]Ei helvetti :D Miksi ihmeessä pidät sen lapsen? Olisin itse tehnyt abortin saman tien kun olisi selvinnyt että olen raskaana :D t. 18v
[/quote]
Miten 18 vuotias voi olla noin lapsellinen?
[/quote]
Ei hän ole lapsellinen vaan järkevä.
Toivo nyt sitten vielä, ettet joudu sossujen silmätikuksi ikäsi takia. Lapsi kun olet vielä itsekin
Mun sisko sai lapsen 16 vuotiaana. On nykyään 30 vuotias. Kyllä voi olla hyvä äiti nuoresta iästään huolimatta. Hyvin mun sisko on ainakin lapsensa kasvattanut. Se että on nuori äiti niin ei tarkoita automaattisesti että olisi huono äiti.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:23"]Mun sisko sai lapsen 16 vuotiaana. On nykyään 30 vuotias. Kyllä voi olla hyvä äiti nuoresta iästään huolimatta. Hyvin mun sisko on ainakin lapsensa kasvattanut. Se että on nuori äiti niin ei tarkoita automaattisesti että olisi huono äiti.
[/quote]
Ei ehkä, mutta 17v ei vaan kuulu olla äiti. Lapsenteko pitäisi muutenkin muuttaa luvanvaraiseksi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:40"]Ei helvetti :D Miksi ihmeessä pidät sen lapsen? Olisin itse tehnyt abortin saman tien kun olisi selvinnyt että olen raskaana :D t. 18v
[/quote]
Pidän lapsen koska päätin kantaa vastuun asiasta. Miksi en antaisi viattomalle pienelle elämää, jos sen olen alulle saanutkin? En todennäköisesti olisi koskaan aloittanut seksielämääni, jos en olisi valmis vastuuta kantamaan. En koe että menetän vapauteni, saan baarissa juoksemisen tilalle jotain paljon tärkämpää ja suurempaa. Jotkut vain ovat kypsempiä kuin toiset ;:)
Ap
Huomaa jo viesteistä kuka on kypsä ja kuka ei :) Onnea sinulle ihana :)
Onhan se tosi kypsää tehdä lapsi 17-vuotiaana, kyllä vain :D Ap varmaan kypsästi opiskelee amiksessa, todennäköisesti lähihoitajalinjalla ja vetää röökiä askin päivässä? :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:42"]Onhan se tosi kypsää tehdä lapsi 17-vuotiaana, kyllä vain :D Ap varmaan kypsästi opiskelee amiksessa, todennäköisesti lähihoitajalinjalla ja vetää röökiä askin päivässä? :D
[/quote]
Kyllä osuit oikeaan, paitsi en polta tupakkaa. Täytän 18 kun lapsi syntyy. Opiskeluja aijon jatkaa niin pian kuin mahdollista ja valmistun 2017 mielenterveyshoitajaksi, siitä sitten jatko-opiskelemaan. Onko asiassa ongelma :))
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:42"]Onhan se tosi kypsää tehdä lapsi 17-vuotiaana, kyllä vain :D Ap varmaan kypsästi opiskelee amiksessa, todennäköisesti lähihoitajalinjalla ja vetää röökiä askin päivässä? :D
[/quote]
Kyllä osuit oikeaan, paitsi en polta tupakkaa. Täytän 18 kun lapsi syntyy. Opiskeluja aijon jatkaa niin pian kuin mahdollista ja valmistun 2017 mielenterveyshoitajaksi, siitä sitten jatko-opiskelemaan. Onko asiassa ongelma :))
[/quote]
Sano nyt vielä, että asut kaupungin vuokratalossa yh-äitisi kanssa ja äiti on tietenkin ihan innoissaan raskaudestasi? :D Lisäksi punaiseksi tai mustaksi värjätyt hiukset?
Onnea! Voiku itekki ois vauva tulossa. Tosin ei mulla ole miestä, koskaan ollukkaan, eikä vakituista duunia. Ammatti kuitenki on jo ja työpaikkakii toistaseks. Mut kai se o käytettävä elämää sitte juhlimisee ja matkusteluu ku vielä voi. Toivottavasti saisin lapsen ja miehen ennen ku täytän 25. Mut hei onnee viel sulle odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
N19
Onnea!(: