Haluaako joku ennustaa?
Miksi jatkuvasti saan kuraa niskaani, vaikka olen kaikille mukava. En osallistu juuri juoruiluun, olen hiljainen ja tosi ujo. Koen suurta yksinäisyyttä, usein tuntuu, että en oikein uskalla avata suuta kun usein joutuu pettymään. Mistä tämä johtuu ja mitä minun pitäisi jatkossa tehdä?
Tuleeko tämä koskaa loppumaan?
Kommentit (5)
Se johtuu siitä, että olet mukava ja kiltti. Ilkeät ja kovat pärjäävät. Valitettavasti näin.
Oletko yleisen mielipiteen mukaan "outo"? Jos, niin siksi.
Miksi tunnet aina pettyväsi kun avaat suun? Pääsääntöisesti ainakin minusta ihmiset on mukavia, vaikka ilkeitäkin aina joukkoon kyllä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että olet mukava ja kiltti. Ilkeät ja kovat pärjäävät. Valitettavasti näin.
Näin on, mutta toisaalta ilkeät ja "kovat" saavat myös monesti turpaansa (joko kirjaimellisesti tai kuvannoillisesti) ennemmin tai myöhemmin käytöksensä johdosta, eivätkä useimmiten reppanat siltikään näe itsessään mitään vikaa. Tämä on äärimmäisen noloa heille, vaikka he eivät itse sitä tajua. Kiltti on aina näiden yläpuolella, aina. Kiltti haluaa kaikkien parasta, kun taas nuo "kovat ja ilkeät" (joita ah niin ihannoidaan, kuin siinä jotain hienoa muka olisi) tuijottavat vain omaa napaansa. Myös älykkyydessä selvä ero näiden välillä. Ei tarvinne eritellä kummanko hyväksi.
Näen tulevaisuudessa maanjäristyksiä, tulvia ja tuhkasadetta.
Sen lisäksi lupaan sinulle, että kaikki loppuu aikanaan.