Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako lihava hakea lääkikseen?

Vierailija
22.05.2015 |

Olen kympin oppilas fysiikassa, kemiassa ja bilsassa, josta kirjoitinkin jo L:n. Haluaisin lääkikseen opiskelemaan, mutta olen lihava ja mietin että kehtaanko hakea sinne, vai joudunko vain kiusatuksi :/ Voin toki laihduttaa ennen ensi kevättä milloin eka haku olisi edessä, mutta en usko pystyväni laihtumaan niin paljon että olisin normaalipainoinen. Kehtaako siis läski hakea lääkikseen vai kannattaako alkaa miettiä jotain muuta alaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaat! Älä edes mieti ettet hakisi. Hyödynnät älykkyytesi juuri siten kuin itse haluat!! Älä anna kenenkään estää unelmiasi.

Vierailija
2/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan,mutta kyllähän itsekin tiedät että olisi hyvä laihduttaa jos ylipainoa on paljon?Ihan hyvin kerkeät aloitella laihdutusta eli muuttaa elämöntavat paremmiksi ja lisätä liikuntaa.Sitten kun olet lääkiksessä,voit jatkaa elämäntaparemonttia ja eiköhän ne kilot karise.Tuskin siellä kukaan ehtii kiusata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, laihtumaan kerkiit sitten myöhemminkin. Yhtä hyvin voisi kysyä kehtaako laiha hakea kokiksi.

Vierailija
4/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Meidän vuosikurssilla on 5 ylipainoista ja meitä on 180 hammaslaiset mukaan laskettuna.

Vierailija
5/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:26"]Hae vaan,mutta kyllähän itsekin tiedät että olisi hyvä laihduttaa jos ylipainoa on paljon?Ihan hyvin kerkeät aloitella laihdutusta eli muuttaa elämöntavat paremmiksi ja lisätä liikuntaa.Sitten kun olet lääkiksessä,voit jatkaa elämäntaparemonttia ja eiköhän ne kilot karise.Tuskin siellä kukaan ehtii kiusata.
[/quote]

Joo olen yrittänyt muuttaa elämäntapojani terveellisemmiksi ja laihduinkin 12kg, nyt paino on tosin jämähtänyt tähän nykyiseen kun olen lipsunut. Kiitos kaikille vastanneille! :)

Vierailija
6/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen sitten sun potilaaksesi!

Vierailija
7/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuossa ole mitään epäselvää - tietenkin voit hakea! Tässä vajaassa vuodessa ehdit sitä paitsi tasan varmasti laihduttaa. Jos olet nyt 175/100, laihdut helposti vuodessa sen 20 kg etkä ole enää silminnähden huomattavan ylipainoinen.

Vierailija
8/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:40"]Siis eihän tuossa ole mitään epäselvää - tietenkin voit hakea! Tässä vajaassa vuodessa ehdit sitä paitsi tasan varmasti laihduttaa. Jos olet nyt 175/100, laihdut helposti vuodessa sen 20 kg etkä ole enää silminnähden huomattavan ylipainoinen.
[/quote]

Olen nyt 170cm/85kg eli kyllähän tässä tosiaan pystyisi laihtumaan aika paljonkin vuodessa, mutta se että saanko pidettyä itseni kurissa niin että laihtuisin vaikka 20kg onkin ihan toinen juttu :D

Vierailija
9/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä diagnooseja kropalla tehdä. :) Mutta laihduttaa tietenkin kannattaa oman terveyden vuoksi, jos ylipainoa on paljon.