Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt ollut reilun kuukauden ilman äitiäni

Vierailija
22.05.2015 |

ja kylläpä alkaa helpottaa! Siis olen katkaissut välini häneen. Kirjoitin noin kuukausi sitten ketjunkin tänne aiheesta, silloin ei olleet vielä välit poikki, mutta nyt on, vihdoinkin. Vihdoinkin se ihminen on uskonut, ettei mulle kannata soitella myöskään, kun tahdon hänestä eroon. Tämä on antanut aivan uutta vapautta minulle kaikkeen. Että voikin olla ihmsen äiti riippana vielä kun on päälle 40. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet päätynyt tuollaiseen ratkaisuun? Hienoa, että tunnet olosi paremmaksi :)

Vierailija
2/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tilanteessasi on kyse? Suhteen katkeaminen äitiin on yleensä surullinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki siihen edelliseen keskusteluun? Minä katkasin myös välini puoli vuotta sitten. Ensin se tuntui hyvältä, mutta ajoittain surettaa ettei ole äitiä, eikä mummoa lapsilla, ei apua, tukea tms. Parempi silti näin.

Vierailija
4/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se ketju oli melkoista raivoamista, muistaakseni. En käyttäytynyt siinä mitenkään niin hyvin... Moni voisi tuomita minut. Mutta siis onhan tää ollut hyvä ratkaisu minulle. Mies on kerran käynyt äidilläni lasten kanssa. Ainakin toistaiseksi näin. Sen otsikko oli kai että Tylytin äitiäni äsken kunnolla tjsp.

ap

Vierailija
5/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:17"]

Mistähän tilanteessasi on kyse? Suhteen katkeaminen äitiin on yleensä surullinen asia.

[/quote]

Joo, se on surullinen asia. En siksi ole tähän kyennyt aikaisemmin päätymäänkään. 

ap