Paska, paska autoucorrect
Vihaan tätä helkkarin autocorrectia. Miten sen saa anroidista pois kokonaan?? Antaa ihan vähä-älyisen vaikutelman, kun se "korjaa" sanat ihan päin h*lvettiä. Lääkikseen on läänikseen ja sillähän on sillä hän ja joku pitkä yhdyssana (tai yhdyssanat yleensäkin) on aina miten sattuu. Hidastaa kirjoittamista aivan tosi paljon.
Kommentit (22)
Ei näy hammasratasta :( Ja olen asetuksista yrittänyt myös
Niin kuin jo kerroin, simple as fuck. Se hammasratas näppäimistön vasemmassa alareunassa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:22"]Ei näy hammasratasta :( Ja olen asetuksista yrittänyt myös
[/quote]
Kyllä sen pitäisi siellä olla. Tarkoitan sillon ku näppäimistö on auki ja kirjoitat
No kun ei ole. Tämä ei ole puhelin vaan tablet. Vaikuttaako se?
Mikä laite sulla on? Mullakin android ja en tiedä, onko nämä yhtä paskoja kaikissa. Samsung galaxy trend +. Oikeasti tälle pitäisi antaa joku paskimman autocorrectin palkinto.
Illalla kun tuun kotiin niin menen katsomaan siitä mun samsungin tabletistani sulle sen. Venaakko iltaan?
Mulla näyttää tilastoissa - 7% lisää nopeutta (eli hitaampaa) ja - 1229 vähemmän näppäilyjä (eli enemmän). Täyttä paskaa.
Ei ap
Voin venata, mutta mulla ei ole samsungia
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:26"]Voin venata, mutta mulla ei ole samsungia
[/quote]
ahaa..no katson kuitenkin ja katotaan onko sama kun sulla
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"]tämä on Nexus tablet
[/quote]
Sillä merkillä ei ole mitään väliä vaan käyttis, launcher ja näppäimistösovellus ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:22"]Ei näy hammasratasta :( Ja olen asetuksista yrittänyt myös
[/quote]
Kyllä sen pitäisi siellä olla. Tarkoitan sillon ku näppäimistö on auki ja kirjoitat
[/quote]
Ei ole kaikkissa, esim minulla ne saa auki kun painaa numerovalintaa pitkään. Lollipop känny swiftkeyllä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:26"]Voin venata, mutta mulla ei ole samsungia
[/quote]
ahaa..no katson kuitenkin ja katotaan onko sama kun sulla
[/quote] OK. Olisin iki-onnellinen, jos pääsisin eroon siitä.
Tarkista asetuksista kieli ja syöttötapa, minulla sieltä voi valita onko oikeinkirjoituksen tarkistus päällä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:34"]Tarkista asetuksista kieli ja syöttötapa, minulla sieltä voi valita onko oikeinkirjoituksen tarkistus päällä vai ei.
[/quote] Tämä on mystistä, mutta minulla lukee tuolla, et oikeinkirjoituksen tarkistus pois päältä.
http://www.itworld.com/article/2703427/disable-auto-correction-on-the-nexus-7.html
Eikö tuosta ole apua?
Hurraaa! Nyt sain sen :D Kiitos kaikille neuvoneille
Siinä vasemmalla alhaalla kun kirjoirat näppäimistöllä sellainen hammasratas. Sieltä löytyy