Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihastun jotenkin tosi suomalaisiin miehiin (ov)
Kommentit (3)
Miksi pitäisikään? Ei ole pakko ihastua noihin jotka mainitsit vain koska kaikki muut tekevät niin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"kaikki muut" eli ei taida olla muita jotka ihastuvat "tosi suomalaisiin miehiin"
Alue: Aihe vapaa
Siis oonko jotenkin sairas? en ihastu sellaisiin pukuherroihin, rikkaisiin, korkeakoulutettuihin, fiineihin, ihaniin komeisiin, söpöläisiin.
ap