Te kenellä 2 tai useampi alle 3-vuotias, miten käytte kakkalla
Kommentit (13)
Mulla on vain yksi alle vuoden ikäinen lapsi. Ovi auki käyn jos olemme kahdestaan, yleensä lapsi seuraa perässä ja leikkii kylppärin lattialla.
Nyt olen raskaana ja lapsille tulossa reilu 1 v. ikäero, muakin kiinnostaisi miten ihmiset käy suihkussa kahden noin pienen kanssa? Eihän niitä voi jättää keskenään oven toiselle puolen, huonolla tuurilla eivät nuku päikkäreitäkään samaan aikaan. Esikoisen olen istuttanut rattaissa kylppäriin, mutta tuplarattaat sinne ei kyllä mahdu..
Käyn kakalla samalla tavalla kuin muutkin.
Olen ratkaissut ongelman siten etten käy ollenkaan kakkalla, pelkästään kakalla vain.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:51"]Mulla on vain yksi alle vuoden ikäinen lapsi. Ovi auki käyn jos olemme kahdestaan, yleensä lapsi seuraa perässä ja leikkii kylppärin lattialla.
Nyt olen raskaana ja lapsille tulossa reilu 1 v. ikäero, muakin kiinnostaisi miten ihmiset käy suihkussa kahden noin pienen kanssa? Eihän niitä voi jättää keskenään oven toiselle puolen, huonolla tuurilla eivät nuku päikkäreitäkään samaan aikaan. Esikoisen olen istuttanut rattaissa kylppäriin, mutta tuplarattaat sinne ei kyllä mahdu..
[/quote]
Mä laitan ammentaa peiton ja lapsen siihen. Tai laita toinen rattaisiin ja toinen turvakaukalo on.
Mulla on vain yksi 2-vuotias mutta hänenkin kanssaan yksityisyys on ihan mahdoton ajatus. Vessaan jos menen, seuraa mukana ja jos oven laittaa kiinni niin alkaa sellainen huuto ettei mitään rajaa. Lapsi on siis kanssani vessassa aina. Hän on nähnyt kaiken kakkaamisesta tamppoonin vaihtoon :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:51"]Mulla on vain yksi alle vuoden ikäinen lapsi. Ovi auki käyn jos olemme kahdestaan, yleensä lapsi seuraa perässä ja leikkii kylppärin lattialla. Nyt olen raskaana ja lapsille tulossa reilu 1 v. ikäero, muakin kiinnostaisi miten ihmiset käy suihkussa kahden noin pienen kanssa? Eihän niitä voi jättää keskenään oven toiselle puolen, huonolla tuurilla eivät nuku päikkäreitäkään samaan aikaan. Esikoisen olen istuttanut rattaissa kylppäriin, mutta tuplarattaat sinne ei kyllä mahdu.. [/quote] Mä laitan ammentaa peiton ja lapsen siihen. Tai laita toinen rattaisiin ja toinen turvakaukalo on.
[/quote]
?
Meidän lapsilla vähän yli vuoden ikäero, Sillon ku kuopus syntyi niin hän oli sitterissä ja isompi istus kylppärin matolla puuhaamassa kun kävin suihkussa. Nyt vaikeempaa ku toinen2v ja toinen 1v. Käyn nykyään iltaisin suihkussa kun isä kotona. Ja Kyl muksut pärjää nyt itekseen vessa reissun ajan.
Miten tämä ei ole koskaan ollut meillä ongelma? 1 ja 3 vuotiaat leikkivät/puuhastelevat olkkarissa kun käyn vessassa. Ei se muutamaa minuuttia kauempaa kestä.
Suihkussa voi käydä illalla kun lapset nukkuu, vessassa käydään ihan normaalisti, sanon 2vlle että äiti käy nyt vessassa, johon vastataan Joo. Käyn vessassa. Kamala kun vaikeeta. Ai niin ja 1veenä huuti kyllä mutta sitten tajusi että tulen vessasta poiskin eikä huutanut pitkään. Mutta opettakaa vaan että huudolla saa kaiken läpi :D
Suihkussa kävin kun mies oli kotona.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:03"]
Miten tämä ei ole koskaan ollut meillä ongelma? 1 ja 3 vuotiaat leikkivät/puuhastelevat olkkarissa kun käyn vessassa. Ei se muutamaa minuuttia kauempaa kestä.
[/quote]
Lapset on erilaisia. Jotkut lapset ei kestä yhtään että äiti häipyy näkyvistä. Ja usein se vessa on vielä aika mielenkiintoinen paikka kun sielä ei koskaan oleskella.
Ovi auki ja isommille dvd pyörimään ja jos vauva hereillä niin sitterissä mukaan vessaan. Että eipä ois aikanaan arvannu kuinka yksityinen toimitus se aamukakka onkaan....