Mun mies huutaa mulle joka päivä
Kaikesta mahdollisesta mitä vaan voi olla, se huutaa, päivittäin. Meillä on yhteinen yritys ja lapsia joten erota en voi. Joskus mä olen lähteny muualla kun se rupeaa karjumaan mutta sekään ei tilannetta rauhoita vaan se jatkuu heti kun seuraava kerta ollaan naamatusten.
Kommentit (8)
Miksette voi erota. Ihan hyvin voitte vaikka ois yhteiset aivot.
Mun mies ei huuda, mutta nalkuttaa. Jösses, että se on rasittavaa!
Kun seuraavan kera rupeaa haukkumaan niin sanot sille: "Käy kontilles niin olet enämpi koeran näkööne!"
älä noteeraa sitä mitenkään, kun alkaa huutaa niin esitä ettet edes näe/kuule häntä. Loppuu se huomion haku, jos käy käsiksi niin poliisit paikalle.
Miehesi ei kunnioita sua .vaikka olisi sulle vihainen ei saisi huuttaa sulle lasten edessä.mutta että huutaisi koko ajan .miten sinä siedät huono kohtelua .on se keskustelun paikka jos lupaa lopettaa voit vielä antaa mahdollisuuden tai muuten lähdet pois. En kyllä suostuisi että mulle huudetaan .
Täällä samanlaista, ollaan oltu naimisissa 30v..enkä vieläkään täysin tajua mistä se johtuu! Mies on kuin nariseva vanha akka ja huutaakin voi sanoa päivittäin.
Se on joku luonteenpiirre, olisiko perua omasta kotikasvatuksesta, luulen niin. Muuten mies hyvä tyyppi, luotettava ja hyvä raha-asioissa, on tarkka ja myös erittäin suosittu seuraihminen ja älykäs. Alkoholilla ei osuutta asiaa, eikä rahahuolia ole, eikä naissuhteita. Menestyy työssään ja onneksi on päivät pois ettei tarvitse sitä nalkutusta kaiken aikaa kuunnella. Kun lapset olivat pieniä, ei heille huutanut..se kohdistuu minuun ja pahentunut ajan myötä. Oli aiemmin myös aikamoinen kontrollifriikki mutta se onneksi tasaantunut.
Ollaan keskusteltukin asiasta usein mutta itse ei oikein tajua ongelmaa. En muuta keksi kuin laittaa sen jokseenkin huonon lapsuuden piikkiin, äitinsä kasvattama ja äiti hirveä valittaja ja huutaja, on kuulema aina ollut, mikään ei koskaan ollut hyvin.
Surullista, kun huutajalla on paljon asiaa, mutta huutonsa vuoksi hän ei tule koskaan kuulluksi ja hiertäminen jatkuu.
humalassa?