Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulla taalasmaa naapurina

Vierailija
22.05.2015 |

Rivitalomme päätyasunnossa asuu ystävällinen ja mukava mummo, mikä kuitenkin on aikamoinen kyttääjä ja valittaja samalla. Hänen miehensä on kai halvaantunut, tai ainakin kulkee sähkömopolla. Silloin kun mies palaa asioilta, ajaa tilataksi pyörätielle mahd lähelle heidän asuntoa. Mikä on tietysti ihan ok kaikille. Kuitenkin tämä sama sähkömopomies merkkaa joka kerta muistikirjaansa rekisterinumeron, jos joku muu ajaa pyörätielle edes hetkeksi. Parkkipaikkamme siis ovat vähän kauempana. Käymme n kerran viikossa ruokakaupassa, jolloin meillä on kannettavana vähintäänkin 5 ostoskassia. Lisäksi meillä on 2-vuotias tytär, ja olen viimeisilläni raskaana. Kuitenkaan tämän papparaisen mielestä meillä ei ole oikeutta pysäköidä 5 min ajaksi pyörätielle (kuitenkaan tukkimasta kulkuväylää).
Eilenkin tuli miehelleni valittamaan, että kyseessä ei ole parkkipaikka. Ärsyttävää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla vaan. Turha ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin ja alkaa kinaamaan. Antaa ukon valittaa kyllä se jossain vaiheessa loppuu. Viimeistään kun se delaa.

Vierailija
2/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna valittaa ja kytätä. Tuollaiset elävät siitä. Jos alatte sanomaan jotain, niin eiväthän nämä vanhukset ymmärrä sitä ja loukkaantuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja sano, että jos et lopeta valittamista tämä vauva syntyy tähän kadulle just nyt.

Vierailija
4/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai me vaan annetaankin olla. Todella ärsyttävää vaan, kun ei oikein kehtaa ilkeästikään sanoa ;( olen yrittänyt olla kaikille naapureille ystävällinen, kun tämä on niin mukava asuinalue, mutta näköjään joka paikasta löytyy joku kyylä

Vierailija
5/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut, että pitäisikö mennä valittamaan kun seuraavaksi ajaa taksi pyörätielle :D tosin sitten taitaa kuski pitää minua hulluna :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän