Elämää suurempi kysymys: Miten miehet istuvat pöntöllä?
Tämä taitaakin olla vielä käsittelemättä av:n historiassa?
Mun mies ei suostu kommentoimaan näin hölmöön kysymykseen, joten " pakko" sitten kääntyä kaikkitietävän av-palstan puoleen : )
Taitaa olla miehestä kiinni, mutta mietin yks kerta, että pitävätkö kalunsa pöntön reunan ulkopuolella vai sisällä?
Kommentit (18)
Meinaakko, että vehje lepää siinä reunalla. :0)))))))
muistaako kukaan? joku mieskin muistaakseni kommentoi. Se oli joku perseiset kädet taikka kakkahiutale tms. laatukeskustelu : )
Sillä perusteella luulin, että miehillä olisi erilainen " kyky" kuin naisilla noiden asioiden erottelun suhteen.
Ähkyy ja puhkuu kun viimestä päivää, välillä kuulostaa siltä, että se on synnyttämässä. Yleensä sillä menee mukavasti puol tuntia siellä, kun pelaa kännykällä samalla ja unohtaa iste tarkotuksen ;).
tietysti riippuu vähän kuin hirveästi sitä pitää sontaa punnertaa. Ekonomisempaa kuitenkin vedellä samalla istumalla koko homma kerralla pakkiin kuin ruveta erittelemään =)
Mielestäni se on ällöttävää, jos oikein paineella tulee, mutta en ole viitsinyt miehelle neuvoja antaa tässä asiassa.
virsta / virtsa kun nuo kirjaimet hyppivät
Varsinki, kun lapset kantelee, jos isi menee kännyn kans vessaan ja huutaa " äiti, taas se meinaa vallata vessan puoleks tunniks!"
mutta pointti on siinä esimerkissä. Poika 9v. istuisi mielellään kans pitkään ja MINUN on hänet huolehdittava pois vessasta. Pojalla on sellaista tilanteesta toiseen siirtymisen vaikeutta ja ei ymmärrä, että pitäisi joutua esim. tekemään läksyjä tms. Mielestäni joko isän pitäisi näyttää esimerkkiä tai olla itse huolehtimassa, että poika ei istu kauaa asialla..kerran jo yritin kieltää iskältä tuon lehtipinon..Auta armias, se oli niin pyhä asia, et siihen ei kajottu!
Kiva selailla lehteä, sitte pyyhkiä ja niillä sontakäsillä sitte siirtää lehti syrjään ennen käsienpesua. Yäk sanon minä, joten hygieenisyyssyihin vedoten olen onnistunut asiassa. Meil kans tää juontaa juurensa siitä, että lapset kanssa alkoi asua vessassa, raahasivat jopa leluja sinne ja leikkivät samalla kun olivat potalla. Siihen vedoten marttyyrimäisesti, ettei mullakaan mene viittä minuuttia kauempaa, niin ei voi sullakaan mennä. Meil kanssa kaks vessaa ja nimenomaan pointti siinä, ettei vessassa asuta, vaan käydään tarpeilla ;).
kun tulin töistä tai lapset olivat yöunillaan..Prkl!
Mutta jos on sellainen letku letkeä tai vitja-munat, niin parempi niiden kai on roikkua ulkona, kuin siellä kikkareiden keskellä vedessä... Tai sitten ne vois heilauttaa ylös reisille...
Täällä nyt vaan sattuu olemaan hengenheimolaisia liikkeellä, joten kai se on sallittua, että asiasta poiketaan myös sivuteille, ei sen pitäis muita häiritä, jos keskustelu poikii lisää keskustelua ;). On se jännä yhdistelmä, noi miehet ja vessat! Mun mies menee joskus istumaan pöntölle vaan siks, että sais olla yksin (sillon kun oli viel känny mukana). Se saatto istuaa enemmän kun puol tuntia ja pelas, sitte kun mä ihmettelin missä se on ja kurkkasin vessaan, niin rupes tekoähisemään, ei siis ollu oikeeta vessa asiaa :).
Mun mies laittaa vessapaperia kikkelin ja pöntön reunan väliin, ettei paina. Siis se vehje on siellä pöntön sisäpuolella :-) Ja lehden tai kännyn kans siellä istutaan...
kun on sulkeutunut vessaan tekstaamaan!
Kävikö ikinä mielessä?
Mut nykyään oon pyytänyt, että laittaisi vessan oven kiinni, en halua nähdä sitä näkyä, kun istuu hönön näköisenä siinä jalat levällään :-)
Miehenkin on ollut joskus pakko alentua moiseen, kun ollut puolen tunnin istunnollaan, enkä ole ollut läsnä..
miehillä tuo sontiminen tapahtuu melko lailla samalla lailla kuin naisilla. Yleensähän sontimiseen kuuluu myös virtsaamisefekti ja sitä on aika vaikea tehdä siististi roikuttamalla sitä letkua pöntön reunan väärällä puolella.