Kerro miksi et käytä töissä FFP2:sta omalla kustannuksella
Kommentit (38)
Käytän. Tiimissä on ihmisiä, joihin en luota.
Riskiryhmäläinen sotelta
Kerro miksi et käytä Aqualungia kaiken aikaa, ap!
Jos työnantajaa ei kiinnosta työturvallisuus, nin minua ei kiinnosta miten mun hommat hoituu sairastumiseni aikana.
Puhetyö, ei kulje henki sen kanssa.
Miksi pitäisi, kun työnantajantarjoaa ilmaiset maskit. Ei me siellä toistemme päälle syljetä vaan tehdään töitä omalla työpisteellä.
En käy töissä. Kela maksaa palstailun.
Olen käyttänyt samaa maskia toukokuusta 2020 asti.
Aloitus lähti vähän huonolla pohjustuksella 😀 Tarkoitin siis aloilla, joilla tartunnan riski on suuri, esim. sote, opetus.
Olen ope en käytä maskia, oli myös korona, muttei haitannut ketään, ei hei tehd täst mitää numeroo
Työturvallisuuden takaaminen on työnantajan velvollisuus.
Ei hirveästi huvita maksaa omasta, kälyisestä, palkasta vielä maskejakin.
Maksan palkastani jo mm kahvini, suodatinpussit, eri säihin-ja lämpötiloihin sopivat ja tarkoituksenmukaiset vaatteet&jalkineet+sisätyökengät, säännölliset lääkkeet joita joutuu popsimaan tartuntojen vuoksi (antibiootit,
särkylääkkeet, nenäkannu aina välillä kun uusittava sitäkin, nenäsuihkeet, kosteusvoiteet jatkuvan saippualäträämisen takia, kihomato-ja täilääkkeet jotka pirun kalliita kun koko oma perhe samalla hoidettava jne).
Jos/kun työnantaja ei tämän vertaa arvosta, niin sitä sitten saa mitä tilaa, kun hlöstö sairaana.
T. Varhaiskasvattaja
Jos työnantaja tarjoaa sinulle vain perustietokoneen, käytätkö töissä omaa kallista tietokonettasi vai työnantajasi tarjoamaa konetta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, kun työnantajantarjoaa ilmaiset maskit. Ei me siellä toistemme päälle syljetä vaan tehdään töitä omalla työpisteellä.
Eli siksi kun et tiedä, että korona leviää ilman välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos työnantaja tarjoaa sinulle vain perustietokoneen, käytätkö töissä omaa kallista tietokonettasi vai työnantajasi tarjoamaa konetta?
Yhdessäkään yrityksessä, joka ottaa tietoturvan edes puolitosissaan, se ei ole edes sallittua
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko työnantajan tarjoamassa koneessa vika, jonka vuoksi voin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessäkään yrityksessä, joka ottaa tietoturvan edes puolitosissaan, se ei ole edes sallittua
Totta kyllä tuo. Mutta pointtini lähinnä oli, että jos työnantaja hankkii jotain työpaikalla käytettäväksi, miksi työntekijä ostaisi itse kalliimpaa.
Koska en ole töissä, en käytä kyseistä maskia.Vaan markettejen halpismaskit a) 50 kpl saa 4,90 e.
Tiesitkö, että käytän koko työpäivän samaa kirurgista maskia. Pyörii taskunpohjalla tauoilla :) t. Kaupassa töissä