Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan suomalainen media pähkinänkuoressa

Vierailija
22.05.2015 |

Kuudelle poliisille syytteet mustan miehen kuolemasta Baltimoressa

Ilta-Sanomat (Ulkomaat)
01:58, 22.5.
-2
20

Kaleva (Ulkomaat)
01:58, 22.5.
0
16

MTV.fi (Ulkomaat)
02:28, 22.5.
0
9

ESS.fi (Ulkomaat)
02:01, 22.5.
-2
6

Suomalaista laatujournalismia parhaimmillaan. Ampparissa 5 identtistä otsikkoa peräjälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tuli tolleen, mutta ymmärrätte pointin. Tätähän tämä nykyään on, pelkkää kopiointia.

Vierailija
2/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kyllä ärsyttää otsikot "OLETKO AINA SEISSYT VÄÄRIN? OLETKO SYÖNYT LEIVÄN VÄÄRIN? OLETKO HENGITTÄNYT VÄÄRIN?" Ja sitten toki vielä "Voitko kuvitella? Mies puhaltaa ilmapallon, ja katso mitä sitten tapahtuu!!!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt näihin tissi, perse klikkauskalasteluihin. Ja olen mies, jotenkin tulee sellainen olo, että kuinka saatanan tyhmänä nuo minua pitää. Jos haluan nähdä tissejä, niin luulen että ei kauheasti ole ongelmia, miksi ei voi pitää uutissivustoja uutissivustoina, turhaa spämmiä koska kun menen lukemaan mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu, en ole etsimässä tissien tai perseiden kuvia.

Vierailija
4/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntapäättäjät hyväksyvät miljardileikkaukset

Tämä uutinen on ainakin 7 eri nettilehdessä, siis sama uutinen. Ja kattaus koskee ampparia pelkästään, kaikki kopioivat samat uutiset.

Vierailija
5/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on aina ollut. Esim. STT:n tiedotteet on julkaistu joka maakuntalehdessä jo vuosikymmeniä.

Vierailija
6/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:48"]

Ilta-Sanomat (Ulkomaat) 01:58, 22.5. -2 20 Kuudelle poliisille syytteet mustan miehen kuolemasta Baltimoressa Kaleva (Ulkomaat) 01:58, 22.5. 0 16 Kuudelle poliisille syytteet mustan miehen kuolemasta Baltimoressa MTV.fi (Ulkomaat) 02:28, 22.5. 0 9 Kuudelle poliisille syytteet mustan miehen kuolemasta Baltimoressa ESS.fi (Ulkomaat) 02:01, 22.5. -2 6 Kuudelle poliisille syytteet mustan miehen kuolemasta Baltimoressa   Suomalaista laatujournalismia parhaimmillaan. Ampparissa 5 identtistä otsikkoa peräjälkeen.[/quote].   En nyt viittaa tahan siteeraamaasi uutiseen mutta monesti olen ihmetellyt miksi suomalaiset olisivat kiinnostuneita joistakin USAn Perahikian tapahtumista. Uutisoidaanko Ranskan tai Sveitsin tapahtumista samalla innolla?

Vierailija
7/7 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen: varmaan uutisoitaisiin vastaava poliisijuttu.

Miettikääpä tätä keskustelua! Ja missä? VAUVAFOORUMILLA :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi