Olen aikuinen mies ja minulla on pehmolelu
Onko outoa, että minulla on vielä aikuisena miehenä pehmolelu, joka toimii myös ns. unikaverina?
Nyt varmaan palstalaiset pitää mua täysin tärähtäneenä, mutta kun mä vain satun tykkäämään mun pehmolelusta ja mä otan sen aina kainaloon yön ajaksi.
Kommentit (15)
Olen aikuinen mies ja minullakin on pehmoleluja ja misakityyny.
No mulla ei ole, mutta unihommat on henk.kohtaisia, jos tuntuu että jeesaa vaikka unen saamisen ja rauhoittaa, niin mikäs siinä. Kaikkihan me ollaan pikkusen tärähtäneitä, ei se niin vaarallista ole :D
Olen aikuinen nainen ja minulla on pehmokissa kainalossa. :)
Mikäs tuossa, mullakin on satakiloa vantteraa lihaa. Siitä en luovu. Parhain unilelu ikinä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:32"]
Panetko pehmoleluas perseeseen?
[/quote]
En, mutta olen antanut sille nimen. Juttelen kyllä pehmolelulleni joskus ja halaan sitä myös.
Miehellä, jota rakastan, on myös pehmolelu, ja hän kohtelee sitä hyvin :). Minä annoin sen hänelle. Rakastan kyseisen miehen kaikkia hassuja tapoja, myös sitä, kuinka hän on ottanut pehmolelun omakseen.
Mun nelikymppisellä miehellä on kaksi, liikuttavan rumia lapsuuden nalleja, isopäisiä ja nuhjaantuneita. Asustavat yöpöydän alahyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on 😁
Vähän nuhjuuntunut kissa, joka on vuoden minua nuorempi. Sain sen 1-vuotiaana. 😁
Miehelläni on pehmolelu, kohtelee sitä hyvin, juttelee sille joskus ja pitää yöllä tyynyn vieressä. Ihanan liikkistä!
Ei siinä mitään outoa ole, sehän on itse asiassa aika söpöä ja hellyyttävää.
Minä olen aikuinen mies ja minulla on paljon pehmoleluja. En nä syytä luopua niistä. Sänkyyni niitä en ole enää vuosiin ottanut mutta välillä niitä tulee paijailtua.