Aikaansaamattomuus
Mikä avuksi aikaansaamattomuuteen? En saa tehtyä enää mitään, jotenkin tästä suosta on päästävä. Jaa siis parhaat ajanhallintavinkkisi ja muut niksit siihen että saat itsesi motivoitua tekemään arjen asiat.
Kommentit (8)
Teen paperille to do -listan, siitä tulee kiva tunne kun saa yliviivattua tehtyjä hommia.
Oon hyväksynyt sen, että oon laiska. Teen vain pakolliset: käyn töissä, maksan laskut, pesen pyykit, teen ruuat lapsille (ite voin syödä vaikka leipää), siivoan kun jaksan. Se saakoon riittää.
Itse huomasin että mulla joku vitamiinipuutos vaikuttaa jaksamiseen tosi paljon. Olo oli aivan hirveän vetämätön, sain pakolliset tehtyä just ja just. Rupesin sitten ottamaan yhtä porevitamiinijuomaa päivittäin. Parin viikon päästä yhtäkkiä huomasin että jaksan vaikka mitä. Mulla on taustalla autoimmuunisairaus ja siihen lääkitys, enkä ole ollut kivulias, mutta en tiedä johtuuko sairaudesta vai mistä, että aivan mahdoton väsymys ja juurikin sellainen aikaansaamattomuus on vaivannut jo pitkään. Olin ihan ihmeissäni että vitamiinijuoma tuntui auttavan. Kun jätin sen pois, niin väsymys palasi. Nyt olen taas käyttänyt päivittäin ja jaksan taas paremmin. Olisiko joku B-vitamiinin puutos?
Juo vähemmän viinaa, saat paljon enemmän aikaan.
Ferritiini ja ruokaympyrän mukainen, säännöllinen ruokavalio.
Tämä on omituinen asia. Mitä vähemmän tekee, sitä vähemmän ehtii tehdä. Ilmeisesti pitäisi tehdä paljon, jotta aikaa jäisi enemmän.
Up.