Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa

Vierailija
21.01.2022 |

Kävin apteekissa ostamassa lääkettä ahdistukseen. Lääkkeet pitää mut hädintuskin elävien kirjoissa, auttavat vaihtelevasti. Farmaseutti sanoi, että lääkettä ei ole tarkoitus syödä joka päivä. Tunnen itseni epäonnistuneeksi ja itsetuhoiset ajatukset hiipivät takaisin mieleeni. Miksi mä olen näin huono 😭
Aiemmin päivällä olin vielä paremmalla mielellä, mut nyt tuntuu, et kaikki on valhetta ja mä olen vain keinotekoisesti ns. tekohengityksellä elossa. Tietääkö kukaan, mistä mä puhun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun katselee keskustelufoorumeja, joissa monia on auttanut pieni murunenkin lääkettä ja sit mä joudun syömään useaa eri lääkettä, jotta pysyn jotenkin tasapainossa sekoamatta. Toki myös elintavoilla teen parhaani, jotta pysyisin ns. kunnossa. Mut mulla on silti viallinen ja moraaliton mieliala 😶.

Vierailija
2/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni ap. Tällä planeetalla on paljon enemmän ihmisiä joilla on isommat ongelmat kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkettä ostit? Ssri?

Kai tiedät että ekat viikot sun vointisi voi olla aika huono mutta se kyllä lähtee siitä helpottamaan. Alkuun saattaa tarvita mietoa rauhoittavaa pahimpiin hetkiin.

Vierailija
4/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on sellainen mieliala, että tää hieman parempi vaihe on vaan valhetta.

Vierailija
5/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on sellainen mieliala, että tää hieman parempi vaihe on vaan valhetta.

Se on ihan totta.

Opeta aivoillesi hyviä juttuja positiivisia ajatuksia.

Aivot ei tiedä minä tosi tai mikä ei. Ajattelet hyviäZ aivot oppii, että ne on totta. Jos ajattelet negoja…aivot oppivat niiden olevan totta.

Kokeile.

Olet hieno.

Vierailija
6/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen pois. Tein jotain väärin.

Vierailija
7/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea lääkettä, rauhoittavaa, tasoittavaa ja sit ataraxia elimistön jännittyneisyyteen. Ei nääkään aina auta, mut kiitollinen et edes joskus auttaa.

Mut tuntuu, että kaikki on valhetta ja tää valhe tulee päättymään koska tahansa, eikä kärsimystä saa enää vaimennettua, hiljennettyä. Kärvennyn ahdistuksessa ja hajoan kappaleiksi, en enää pysty ohjaamaan elämääni.

Mutta jotain tein väärin. Menen pois.

Vierailija
8/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkettä ostit? Ssri?

Kai tiedät että ekat viikot sun vointisi voi olla aika huono mutta se kyllä lähtee siitä helpottamaan. Alkuun saattaa tarvita mietoa rauhoittavaa pahimpiin hetkiin.

Tiedän. En ostanut noita tänään. Pois menen.

Vierailija
9/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Hän on voittanut kuolemallaan synnin, Paholaisen ja kuoleman vallat. Hänessä elämä ei perustu uskotteluun ja valheeseen.