Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vaatteita joka kuukausi?

Vierailija
21.01.2022 |

Miten on

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nykyisin ostaa niin vähän vaatteita kuin mahdollista. Ostan muutaman vaatteen vuoteen ja nekin pyrin ostamaan alennusmyynnistä. Inhoan nykyisellään tavarapaljoutta. Aikomuksena on hävittää kaikki ylimääräinen pois.

Vierailija
42/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan vaatteita lähes joka viikko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun maailmassa on ihmisiä jotka omaa päättömyyttään ostavat jatkuvasti uutta ja tuhlaavat luonnonvaroja. Eikö teitä hävetä?

No ei kyllä yhtään.

Vierailija
44/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tainnut tänä vuonna ostaa itselleni mitään. Teinille pari paitaa ja uusinut koko farkkuvaraston (numeroa suuremmiksi).

Hakusesassa itselle on kaupunkikelpoinen goretextakki, ollut jo toista vuotta, ja varmaan alesta katson jotkut retkeilymalliston caprit. En osta ellen löydä silmää miellyttävää ja hyvin istuvaa. Keskinkertaista sinnepäin pukinetta on ihan riittämiin kaapissa.

Vierailija
45/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan tammi-alesta, ja sukkia tms jos ne kuluu puhki. Ostan lähes kaiken Zarasta, en tykkää muista merkeistä, paitsi H&M:ssä on paremmat sukat ja leggingsit.

Vierailija
46/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun maailmassa on ihmisiä jotka omaa päättömyyttään ostavat jatkuvasti uutta ja tuhlaavat luonnonvaroja. Eikö teitä hävetä?

No ei kyllä yhtään.

Onneksi olkoon! Olet myöntänyt oman itsekkyytesi! Ihmiskunta tulee pian tuhoutumaan.

Vierailija
47/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen. Tai ainakin parin kuukauden välein. Huhtikuussa ostin suorat mustat housut, urheilutopin, kesämekon. Äskettäin ostin parit shortsit, pari toppia ja parit alushousut.

Vierailija
48/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen. Tai ainakin parin kuukauden välein. Huhtikuussa ostin suorat mustat housut, urheilutopin, kesämekon. Äskettäin ostin parit shortsit, pari toppia ja parit alushousut.

Ja en shoppaile juurikaan huvikseen, vaan tarpeeseen. Mulla oli kaikki rintsikat rikki ja todella rähjäisiä alushousuja. Aiemmat topit olivat siirtyneet rönttävaatteiksi jne.

Vierailija
49/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen ostanut, parit mekot, puseron, jakun ja vajaamittaiset housut ja yhden laukun. Mulla on paljon vaatteita ja laitan myös usein kiertoon. Nykyään lyhyt ihminen ei löydä juurikaan sopivia joten en heitä pois esim olemassaolevia ajattomia jakkuja ym. Seuraavaksi ostan sukkia ja pikkareita, alkavat olla rähjäisessä kunnossa. Olen ostanut sekä halpaa että kalliimpaa.

Vierailija
50/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna olen ostanut, parit mekot, puseron, jakun ja vajaamittaiset housut ja yhden laukun. Mulla on paljon vaatteita ja laitan myös usein kiertoon. Nykyään lyhyt ihminen ei löydä juurikaan sopivia joten en heitä pois esim olemassaolevia ajattomia jakkuja ym. Seuraavaksi ostan sukkia ja pikkareita, alkavat olla rähjäisessä kunnossa. Olen ostanut sekä halpaa että kalliimpaa.

Myös rähjäisiä alusvaatteita voi käyttää. Vain liiat reiät voi estää käytön.

Vierailija
51/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan jatkuvasti jotain, välillä useamman kerran kuukaudessa.

Vierailija
52/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joko itselleni, lapsille (5kpl) tai miehelle.

Vierailija
53/60 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
54/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
55/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en välitä vaatteista enkä pidä ostamisesta, joudun suunnittelematta muiden vuoksi aika usein ostamaan esim. sukkia ja alushousuja. En siis mieti kerralla, mitä tarvitsen, vaan käy niin, että tässä kuussa huomaan että ainoat paksut sukkikseni on rikki, seuraavassa että tarvitsen alushousut, jne. En siis osta määrällisesti paljoa, mutta vuositasolla kuitenkin lähes joka kk joutuu jotain "pakollista" ostamaan. En osta kuin pari kertaa vuodessa jotain paitoja tms. mitä en oikeasti tarvitse.

Vierailija
56/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemattomuuden vuoksi*

Vierailija
57/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen kuukauden aikana ostanut neljä merinovillaista alusvaatetta. Luulen monen keskituloisen ostavan enemmän kuin itse tajuavat.

Vierailija
58/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
59/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei mitään järkeä, kun kaappi ennestään täynnä vaatteita. Ostan ehkä muutaman vaatteen vuodessa.

Vierailija
60/60 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin mulle oli jatkuvasti tulossa joku vaatepaketti jostain. Nyt en ole tilannut varmaan yli puoleen vuoteen. Entisiäkään ei ehdi pitää. Aina on ne tietyt lempparit päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä