Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

akneen apu SINKISTÄ

Vierailija
21.05.2015 |

Laitan tiedoks, että kaveri sai avun akneen sinkkivoiteesta! Sinkin puuroa kyseessä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:27"]

Lääkäri kirjoittaa vaikka vituttaa kun ei saa itselleen fyrkkaa halvan lääkkeen kirjoittamisesta. Mä vihaan ihotautilääkäreitä. 

[/quote]

Ei kuulostaa 33-vuotiaan tekstistä vaan angstisen teinin. Joka on netistä lukenut joltain foliohattusivustolta, että lääkärit määrää lääkkeet vaan kalliin hinnan, ei oireiden mukaan.

Vierailija
22/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:23"]

Hölmöläisten hommaa. Korjaat ongelmaa toisella. Sitä aknea ei pitäisi edes tulla. Joten se ruokavalio kuntoon.

[/quote]

Aknen tärkein syy on perintötekijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:27"]Voi jumalauta jeesus perkele sentään. Akne ei liity pimpin räpläykseen millään lailla. Pyytäkää ihotautilääkäriltä resepti lääkkeeseen nimeltä spironolactone. Googlaa kyseinen lääke. Tyhmät lekurit eivät edes suosittele lääkettä, koska on liian halpa. Uskokaa mua. Akne alkoi 14 v ja jatkuisi vieläkin 33 vuotiaana ellen söisi spinoja. 150 mg päivässä eli kolme 50 mg tabua päivässä tuhoaa aknen. Olen syönyt 6 antibioottikuuria, 4 roacutan kuuria ja aina akne alkoi heti kun kuuri loppui. E - pillereitä en syö vaikka auttaisivat akneen. Sain yaz pillereistä veritulpan jalkaan ja meinasin kuolla. Pyytäkää hyvät naiset siis spironolactoneita akneen. Lääkäri kirjoittaa vaikka vituttaa kun ei saa itselleen fyrkkaa halvan lääkkeen kirjoittamisesta. Mä vihaan ihotautilääkäreitä. Kukaan ei koskaan edes tarjonnut yhtenä vaihtoehtona Spironolactoneja vaikka kyseinen lääke on täysin harmiton.
[/quote]

Nesteenpoistolääke ei todellakaan ole "täysin harmiton". Kerrotko vielä, millä mekanismilla tämä mielestäsi poistaa aknen?

Vierailija
24/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:27"]Voi jumalauta jeesus perkele sentään. Akne ei liity pimpin räpläykseen millään lailla. Pyytäkää ihotautilääkäriltä resepti lääkkeeseen nimeltä spironolactone. Googlaa kyseinen lääke. Tyhmät lekurit eivät edes suosittele lääkettä, koska on liian halpa. Uskokaa mua. Akne alkoi 14 v ja jatkuisi vieläkin 33 vuotiaana ellen söisi spinoja. 150 mg päivässä eli kolme 50 mg tabua päivässä tuhoaa aknen. Olen syönyt 6 antibioottikuuria, 4 roacutan kuuria ja aina akne alkoi heti kun kuuri loppui. E - pillereitä en syö vaikka auttaisivat akneen. Sain yaz pillereistä veritulpan jalkaan ja meinasin kuolla. Pyytäkää hyvät naiset siis spironolactoneita akneen. Lääkäri kirjoittaa vaikka vituttaa kun ei saa itselleen fyrkkaa halvan lääkkeen kirjoittamisesta. Mä vihaan ihotautilääkäreitä. Kukaan ei koskaan edes tarjonnut yhtenä vaihtoehtona Spironolactoneja vaikka kyseinen lääke on täysin harmiton.
[/quote]

Öh, tuskinpa on tuon hinnan vuoksi nihkeitä määräämään.
"http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far26043
[/quote] Hyvää iltaa, katso Roacutanin hinta ihan kuule huviksesi. Mä voitin tän taiston finnejä vastaan suosittelemallani lääkkeellä sekä tehon ( jatkuva käyttö ei poksauta maksaa) että hinnan suhteen. Että terve vaan sinä melko ilmeisesti tuleva vajaatietoinen ihotautilääkäri joka käärii hillot määräämällä Roacutania jonka ansiosta potilaalta irtoaa hiukset päästä, veri valuu nenästä kotona monta kertaa päivässä yms muuta paskaa !.

Vierailija
25/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se veri valuu norona monta kertaa päivässä. Tietty se veri voi valua myöskin kotona monta kertaa päivässä. Siis nenästä,luojan kiitos !

Vierailija
26/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:27"]Voi jumalauta jeesus perkele sentään. Akne ei liity pimpin räpläykseen millään lailla. Pyytäkää ihotautilääkäriltä resepti lääkkeeseen nimeltä spironolactone. Googlaa kyseinen lääke. Tyhmät lekurit eivät edes suosittele lääkettä, koska on liian halpa. Uskokaa mua. Akne alkoi 14 v ja jatkuisi vieläkin 33 vuotiaana ellen söisi spinoja. 150 mg päivässä eli kolme 50 mg tabua päivässä tuhoaa aknen. Olen syönyt 6 antibioottikuuria, 4 roacutan kuuria ja aina akne alkoi heti kun kuuri loppui. E - pillereitä en syö vaikka auttaisivat akneen. Sain yaz pillereistä veritulpan jalkaan ja meinasin kuolla. Pyytäkää hyvät naiset siis spironolactoneita akneen. Lääkäri kirjoittaa vaikka vituttaa kun ei saa itselleen fyrkkaa halvan lääkkeen kirjoittamisesta. Mä vihaan ihotautilääkäreitä. Kukaan ei koskaan edes tarjonnut yhtenä vaihtoehtona Spironolactoneja vaikka kyseinen lääke on täysin harmiton. [/quote] Nesteenpoistolääke ei todellakaan ole "täysin harmiton". Kerrotko vielä, millä mekanismilla tämä mielestäsi poistaa aknen?

[/quote]

Aivan.

Haittavaikutukset

Yleisimmät haittavaikutukset ovat päänsärky, ihon kuivuus, vatsaoireet, uneliaisuus, miehillä rintojen suurentuminen ja sukupuolisen kyvyn aleneminen sekä naisilla kuukautishäiriöt.

Vierailija
27/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:27"]

Että terve vaan sinä melko ilmeisesti tuleva vajaatietoinen ihotautilääkäri joka käärii hillot määräämällä Roacutania jonka ansiosta potilaalta irtoaa hiukset päästä, veri valuu nenästä kotona monta kertaa päivässä yms muuta paskaa !.

[/quote]

Minulla ei Roaccutan aiheuttanut hiusten irtoamista, verenvalumista, maksan pokhsahtamista eikä muutakaan. Paitis aknen häviämisen. 

Huvittaa tuo yli-ikäinen angstaaja joka on ihan kuutamolla ja vielä kuvittelee jotain tietävänsä asioista :D

Vierailija
28/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:27"]Voi jumalauta jeesus perkele sentään. Akne ei liity pimpin räpläykseen millään lailla. Pyytäkää ihotautilääkäriltä resepti lääkkeeseen nimeltä spironolactone. Googlaa kyseinen lääke. Tyhmät lekurit eivät edes suosittele lääkettä, koska on liian halpa. Uskokaa mua. Akne alkoi 14 v ja jatkuisi vieläkin 33 vuotiaana ellen söisi spinoja. 150 mg päivässä eli kolme 50 mg tabua päivässä tuhoaa aknen. Olen syönyt 6 antibioottikuuria, 4 roacutan kuuria ja aina akne alkoi heti kun kuuri loppui. E - pillereitä en syö vaikka auttaisivat akneen. Sain yaz pillereistä veritulpan jalkaan ja meinasin kuolla. Pyytäkää hyvät naiset siis spironolactoneita akneen. Lääkäri kirjoittaa vaikka vituttaa kun ei saa itselleen fyrkkaa halvan lääkkeen kirjoittamisesta. Mä vihaan ihotautilääkäreitä. Kukaan ei koskaan edes tarjonnut yhtenä vaihtoehtona Spironolactoneja vaikka kyseinen lääke on täysin harmiton. [/quote] Nesteenpoistolääke ei todellakaan ole "täysin harmiton". Kerrotko vielä, millä mekanismilla tämä mielestäsi poistaa aknen?

[/quote]

Minuakin kiinnostaisi tämä.

Vierailija
29/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiro on antiandrogeeni.