Onko teille tullu oireita 3 k-rokotuksesta jos on millasia?
Olen menossa tiistaina 25.1 ottamaan 3 rokotteen, millaisia oireita teille on tullut jos on tullut?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
38 kuumetta 2 päivää. Lisäksi astmaoireet pahentuneet nyt 5 päivää rokotuksesta.
mulla tulee aina hirvee vilu ja käsi kipeeks kaikista rokotteista, että saa nähä nouseeko mulle kuume :/ tsemppii sulle!!!
Seuraavana päivänä väsymystä ja tukala olo: kuuma ja janotti, pää tuntui raskaalle. Mutta meni vuorokaudessa ohi.
Käsi oli hieman enemmän kipeä kuin kahdesta ensimmäisestä rokotuksesta.
Kolmannesta rokotuksesta minulle tuli itse asiassa vähemmän oireita kuin toisesta. Käsivarsi oli pari päivää kipeänä. Toisen rokotuksen jälkeen lihaskipuja oli enemmän ja lisäksi armoton väsymys. Kolmas ei ollut läheskään niin paha.
Kävin eilen kolmospiikillä enkä ole havainnut mitään muutosta. Valitettavasti en ole saanut mitään supersankareille tyypillisiä kykyjä ja terveydentila on täysin normaali. Tosin olen ollut aina hyvin terve enkä käytä mitään lääkkeitä paitsi joskus harvoin Ibusalia.
Sydämen syke nousi. Rytmihäiriöitä.
Kuukautiset kestäneet 5 viikkoa.
Samat oireet tulivat 2 rokotteesta.
Lisäksi kuume, nokkosrokko, poraava päänsärky, korvakipu, luusärky, väsymys.
Näistä keskustellut lääkärin ja gynekologin kanssa. Eivät ole mitenkään harvinaisia oireita.
Ei mitään, paitsi pistokohdan kipua.
Ja itse asiassa näyttää sille, että suurin osa "oireita" saaneista ihmisistä on kuvitellut oireet.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f8430c8a-a418-43ed-9d7a-d6297…
Kolme päivää rokotuksesta, ei mitään oireita tähän mennessä. Käsi oli vähän kipee mutta ei muuta.
Mul tulee aina käsi kipeeks ja muutenkin aina väsyny ja outo olo et saa nähä tiistaina mitä oireita tulee
Veljeni sai huomattavasti huonomman näön sekä silmät vuotaa vettä koko ajan.
Rytmihäiriöt lisääntyivät.
Köpöttää kävellessä- tasapainohäiriöitä.
Painajaisia- huono uni.
Tokan ja kolmannen väli oli 4kk ja 1vk. Kolmas rokotus oli modernaa, edelliset comirnatya. Kolmannesta tuli kovimmat oireet, kuumetta, käsi kipeä, uneton yö kun sydän läpätti koko yön, seuraava päivä oli kuin olis krapulassa ollut.
Ei mitään oireita. Ensimmäisestä oli pistokohta lievästi kipeä päivän.
Sama kuin toisesta mutta paljon lievempänä, kolmas rokotehan onkin vain puolikas annos.
Eli kainalon imusolmukkeet hieman kipeytyivät pariksi päiväksi.
Kaluni kasvoi pituutta 10 cm, eli nyt kullini on 27 cm pitkä-levossa.
Ei mitään oireita kolmosesta. Kakkospiikistä tuli flunssan tapaiset oireet.
38 kuumetta 2 päivää. Lisäksi astmaoireet pahentuneet nyt 5 päivää rokotuksesta.