Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö se SOTA alkoi?!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:19"]

Sikäli tilanne näyttää pahalta meidän kannalta, koska Nemtsovin raportti on julkaistu Venäjällä ja Ukraina sai kaksi Spetsnaz miestä kiinni ja ne tunnusti. Putinin on pakko keksiä jotain tosi repäisevää ja pian.

[/quote]

Eihän ne enää ollut venäjän sotilaita, eikä tainut tunnustaa saaneensa mitään käskyä erota ja lähteä Ukrainaan. Ruotsi vaan sai näpäytyksen kun ovat aina olleet yhdysvaltojen tiedustelun leluja. Todellinen syy ei välttämättä ole edes selvillä, jos mitään yksittäistä syytä edes on.

Vierailija
2/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne edes ollut ilmatilassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt me kuollaan kaikki.

Vierailija
4/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Sota?????

Vierailija
5/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää lue mitään uutisia. Ei sovi sinulle.

Vierailija
6/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtioneuvosto on lisännyt ilmailun kieltoalueisiin neljä uutta aluetta. Alueet ovat Kruununhaka, Meilahti ja Munkkiniemi Helsingissä sekä Luonnonmaa Naantalissa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432178371483.html

Vierailija
7/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli harjoitukset vitun apina...

Vierailija
8/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että se alkaa, sitä en tiedä että milloin. Ärsyttää kun mulla olis paljon tekemätöntä työtä ja stressaa saanko mä niitä valmiiksi? Jos sota alkaa meneekö meiltä sähköt???

Vierailija
9/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla ainakin lensi joku sotilaskone Hämeenlinnan yllä ihan h..n lujaa.

Vierailija
10/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua Suomen kansa. Minä olen kutsunut teitä niin montakymmentä vuotta. Minä autoin teitä talvisodassa ja Minä autoin teitä jatkosodassa. Ja kuinka mielelläni Minä auttaisin teitä tässä kolmannessakin maailmansodassa, joka pian tulee, mutta te ette ole tahtoneet kuulla Minua. Sillä morsian kuuntelee Yljän ääntä. Kuuntele sen profeetan ääntä, jonka Minä nostan. Mutta kuuntele myös Minun Sanaani, joka on kirjoitettu Raamattuun. Ruoki itseäsi Sanalla ja kulje suoraan kapeaa tietä. Sinä saat kulkea tahdissa ja tulla kotiin. Minä Herra Herra olen tämän profetian puhunut ja minun yksinkertainen pieni palvelijani Tukholmassa on tämän profetian nauhoittanut. Suomen kansa tee parannus kaikista niistä synneistä, joita olet tähän päivään asti tehnyt, niin Minä armahdan sinua. Minä en voi enää siirtää teidän kohtaloanne, sillä se ahdistus on tuleva yli koko maanpiirin, mutta Minä otan teistä paljon, paljon. Minä halajan paljon enemmän morsiameen, kuin mitä siellä nyt on. Sillä ei ole Minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra Herra. Profetia päättyy tähän. Ja Minä annan jatkon profetiaan sille palvelijalle, jonka Minä olen tähän tehtävään valinnut.

Vierailija
11/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka Minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita. Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani ja morsian ottaa vastaan Sanan kuuleviin korviinsa.

Vierailija
12/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä profetia menee Suomeen, niin sitä ei uskota, mutta Minä sanon sinulle palvelijani: puhu se, kuulevat tai olkoot kuulematta.

Vierailija
13/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olen koko illan uutispimennossa ja yöllä syttyy sota. Lähden aamulla tyytyväisenä töihin ja suomi onkin miehitetty. Kuinka mun käy ?:(

Vierailija
14/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Minä lähetin profeettani Jesajan, Minä sanoin: Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Puhu sinä nämä sanat, mutta niin on käyvä myös tämän profetian: he kuulevat, mutta ovat kuulematta.

Vierailija
15/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:40"]Ensin ruotsissa tilanne jossa pommikoneet tunkeutuvat ruotsin ilmatilaan ja nyt suomessa sama tilanne.

http://yle.fi/uutiset/ilmavoimat_vahvistaa_hornet_rikkoi_aanivallin_uudellamaalla/8008460

http://yle.fi/uutiset/ruotsin_havittajat_tunnistivat_venalaisia_pommikoneita_itamerella/8008363
[/quote]

Hyppää pituutta hysteerikko.

Vierailija
16/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:58"]

Entä jos olen koko illan uutispimennossa ja yöllä syttyy sota. Lähden aamulla tyytyväisenä töihin ja suomi onkin miehitetty. Kuinka mun käy ?:(

[/quote]Ei vielä ole kesä, mun mielestä se alkaa kesällä mut en tiedä varmaksi onko se tämä kesä.

Vierailija
17/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli mun spermat, jotka siellä lensi. Olen ollut kolme kuukautta selibaatissa. My bad!

Vierailija
18/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:40"]

Ensin ruotsissa tilanne jossa pommikoneet tunkeutuvat ruotsin ilmatilaan ja nyt suomessa sama tilanne.

http://yle.fi/uutiset/ilmavoimat_vahvistaa_hornet_rikkoi_aanivallin_uudellamaalla/8008460

http://yle.fi/uutiset/ruotsin_havittajat_tunnistivat_venalaisia_pommikoneita_itamerella/8008363

[/quote]

Aika monta kertaa vuodessa alkaa sota, jos tuollainen sitä tarkoittaisi. Voi helvetti näitä hysteerisiä av-mammoja.

Vierailija
20/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:58"]

[/quote]Tee nyt heti parannus synneistäsi ja käänny Jeesuksen puoleen jotta saat synnit anteeksi ja pelastut. Kun eräänä päivänä kuolet, niin tuomiolla Jumala armahtaa Jeesukseen uskovan, joka on uudestisyntynyt.

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.--Joh.3

23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä --Room.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi