Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 36 ja mä en kestä enää tätä ripulia!!

Vierailija
16.06.2015 |

Monta viikkoa on jo ollut vatsa jonkin verran löysällä, mutta nyt viimeiset 5 päivää on tullut ihan vaan pelkkää ripulia ja monta kertaa päivässä. Eka supistus, sit juostaan vessaan. Tänään tarkistettiin kohdunsuu ja kaula oli lyhentynyt, jäljellä n 1cm. Vauva kiinnittynyt. Sanokaa nyt mulle että tää helpottaa pian, joko synnytyksen muodossa tai sit menee vaan ohi. En kestä enää, multa tulee peräsuolikin kohta varmaan kokonaan pihalle, kauheet ja kipeet pukamat jo on :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne supparit ja suolenliikkeet oli jotenkin samassa hermotuksessa tavallaan... eli ovat yhteydessä toisiinsa tietyssä mielessä.

Vierailija
2/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Vivomixx vahva maitohappobakteerivalmiste Lifesta tms. Autto mulla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]Ilmeisesti ne supparit ja suolenliikkeet oli jotenkin samassa hermotuksessa tavallaan... eli ovat yhteydessä toisiinsa tietyssä mielessä.
[/quote]

Tätä pohdin lääkärin kanssa että tekeekö ripuli ne supparit vai tekeekö supparit ripulin. Mutta kyllä se mun mielestä niin menee joka kerta että eka se suppari ja sit juostaan pöntölle. Eikä kai mulla voi mitään vatsapöpöä olla viikkotolkulla :(
Ap

Vierailija
4/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]Ilmeisesti ne supparit ja suolenliikkeet oli jotenkin samassa hermotuksessa tavallaan... eli ovat yhteydessä toisiinsa tietyssä mielessä.
[/quote]

Tätä pohdin lääkärin kanssa että tekeekö ripuli ne supparit vai tekeekö supparit ripulin. Mutta kyllä se mun mielestä niin menee joka kerta että eka se suppari ja sit juostaan pöntölle. Eikä kai mulla voi mitään vatsapöpöä olla viikkotolkulla :(
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän