Lakritsi Kismet?
Kommentit (34)
Se on joko tai. Suklaa tai lakritsi, ei mitään sekoituksia.
Hyvää oli, melko mieto lakritsin maku. Just passeli minulle kun en lakusta niin välitä.
Miksi täällä kyselet? Osta ja maista. Ei iso rahallinen menetys ole vaikket tykkäisikään :D
Puoleen väliin maistuu hyvältä, sitten alkaa muistuttaa jotain yskänlääkettä tms.
On hyvvää :) Mun uus lempisuklaa.
Ainut hyvä vohveli on juuri paistettu vohveliraudalla. Vihaan kuivia vohvelipaloja suklaassa, jäätelössä, niissä pienissä suorakaiteen mallisissa vohvelikekseissä.
Kismet yleensäkin, yök. Kaikki keksit yök. Mä en tajua kuka aikuinen edes syö keksiä?!?! Enkä nyt tahdo pahoittaa kenenkään mieltä. Minä en vain ymmärrä. :)
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
Itse tykkäsin kovasti :p
Fazerin salmiakkisuklaa sai kilpailijan!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:27"]Oletteko maistaneet? Kannattaako kokeilla?
[/quote]
Pliisu. Laku maistuu just jotenkin. Fazerina-Kismet on hyvä. Syödään laku lakuina!
Salmiakki ja lakritsi on hyvää!!! Varsinkin hyvät sellaiset, lakritsikismet ei ole hyvää sellaista, vaan mautonta paskaa. Sorry, mut näin vaan on.
Vastauksista rohkaistuneena, uskaltauduin laku Kismetin ostamaan :D Kyllä täällä tiedetään herkkujen päälle.
Ihan hyvää, aika miedostihan se lakritsi maistui.
Ap
Mä en osta sekasotkuja. Tykkään puhtaista mauista.