freddyt, hiuslisäkkeet ja suttumeikki
Tällainen neiti tuli tänään vastaan kaupassa. Takkuiset hiuslisäkkeet (tietysti vaaleimmat mitä saa, ja vetyperoksidiblondi muutenkin, lisäkkeet pienellä sävyerolla), suttuinen meikki ja huulikiiltoa puoli litraa, korkkarit joilla kävely ei oikein onnistunut ja freddyt jalassa. En voinu olla tökkäämättä miestäkin, pakkohan sitä oli kehottaa katsomaan. Voikun olisitte sen ilmeen nähneet.. :D Miksi te hyvät ihmiset haluatte näyttää tuolta? Oikeasti? Järkyttävää. En halua kenenkään mieltä pahoittaa joten en mieheni kommenttia tähän kirjoita, mutta kyllä on outoa jos itseään pitää hyvännäköisenä kun peiliin tuollainen katsoo. Toivottavasti tyttäreni ei ikinä hairahdu tuohon muottiin, vaan pukeutuu naisellisesti ja tyylikkäästi.. Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tuolle tyylillenne, jotka niin laittaudutte!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:43"]Oliko sillä kumminkin hyvä perse ? Kysy mieheltäsi jos se ymmärtää niiden päälle...
[/quote]
Ei kuulemma voi tekoperseestä sanoa, kun oli niin älyttömän näköset housut :D
Ap
[/quote]
Siis ilmeisesti oli
[/quote]
Voin kertoa että ei ollu. Meillä on sama maku perseiden suhteen, ainaki ollu tähän päivään asti :) :D
Ap
[/quote]
Miehes toki sanoo vaikka ja mitä sua miellyttääkseen :)
[/quote]
Aijjaa, miksi? Kai sitä nyt saa toisen persettä ja rintavarustusta katsella, ei kai se synti ole. Saati että niistä hyvännäkösistä keskenämme puhuttais. Mun mielestä kuitenki aika normaali ja luonnollinen asia, niin miks tarviis valehdella tai miellyttää? :D
Ap
Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla.
Pitäiskö keskittyä omaan elämään?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla.
[/quote]
Et varmasti niin.
Se on horolookkinen mut sä oot juoruileva pahantahtoinen nolife.. Kumpihan helpompi muuttaa?
Miltähän ap itse näyttää.. Voin vaan kuvitella
Onko ap:lla itsellään paha olla kun täytyy oikein ketju perustaa tuntemattoman ihmisen haukkumiselle? Itsekin hymähtäisin näylle ja saattaisin huomauttaa miehellekin, mutta kuinka suuri lynkkauksentarve ap:lla on kun täytyy vielä tehdä ketju jossa haukkua porukalla. Tuleeko parempi olo itsestä kun saa oikein mässäillä toisen typerällä ulkonäöllä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla.
[/quote]
En ole, joten pieleen meni. En myöskään ole mistään maalta, niinkun joku taitavasti lohkasi aiemmin. Yritän tässä valottaa näille leikkiperseille ja suttuisille naamoille, että se ei ole kaunista valtaosan mielestä. Onhan noita freddyperseestä tykkääjiäkin näköjään, joten hyvä että samanlaisia asioita arvostavia ihmisiä on olemassa :D Jos minä ja mieheni ei suttunaamoja kauniina pidä, miksi sitä ei saisi sanoa? Miksi jotkut haukkuvat lihavia? Heidän taustallaan voi olla sairaus - suttunaaman ei. Ja ei, en ole lihava, koska tykkään urheilusta, mutta yritän hakea pointtia että maailma on julma.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla. Pitäiskö keskittyä omaan elämään? [/quote] Et varmasti niin.
[/quote]
Juu en :) En omista freddyjä tai hiuslisäkkeitä ja meikkaan kevyesti. Vaan, eipä mun sitä täällä tartte vakuutella. Pointti lienee kaikille selvä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:56"]Miltähän ap itse näyttää.. Voin vaan kuvitella
[/quote]
Kuvittele vaan, mutta uskaltaisin veikata että melko metsään menee :) ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla. Pitäiskö keskittyä omaan elämään? [/quote] En ole, joten pieleen meni. En myöskään ole mistään maalta, niinkun joku taitavasti lohkasi aiemmin. Yritän tässä valottaa näille leikkiperseille ja suttuisille naamoille, että se ei ole kaunista valtaosan mielestä. Onhan noita freddyperseestä tykkääjiäkin näköjään, joten hyvä että samanlaisia asioita arvostavia ihmisiä on olemassa :D Jos minä ja mieheni ei suttunaamoja kauniina pidä, miksi sitä ei saisi sanoa? Miksi jotkut haukkuvat lihavia? Heidän taustallaan voi olla sairaus - suttunaaman ei. Ja ei, en ole lihava, koska tykkään urheilusta, mutta yritän hakea pointtia että maailma on julma. Ap
[/quote]
Kyllä se jotain susta kertoo, että tollasesta asiasta tarvitsee tehdä aloitus tänne av:lle. Itsellä ei tulis mieleenkään tehdä tälläistä haukkumisketjua.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla.
[/quote]
En ole, joten pieleen meni. En myöskään ole mistään maalta, niinkun joku taitavasti lohkasi aiemmin. Yritän tässä valottaa näille leikkiperseille ja suttuisille naamoille, että se ei ole kaunista valtaosan mielestä. Onhan noita freddyperseestä tykkääjiäkin näköjään, joten hyvä että samanlaisia asioita arvostavia ihmisiä on olemassa :D Jos minä ja mieheni ei suttunaamoja kauniina pidä, miksi sitä ei saisi sanoa? Miksi jotkut haukkuvat lihavia? Heidän taustallaan voi olla sairaus - suttunaaman ei. Ja ei, en ole lihava, koska tykkään urheilusta, mutta yritän hakea pointtia että maailma on julma.
Ap
[/quote]
No jos asut jossain Helsingissä niin mitä kummallista on jos tuollainen suttura tulee vastaan? Voi luoja. Itse olen asunut Lontoossa ja siellä tulee vaikka minkä näköistä ihmistä vastaan, sä varmaan pyörtyisit kun siellä kävisit, ihme junttipulla. Tuijottaminen on muuten epäkohteliasta ja kertoo paljon sinusta kun tulet avautumaan tänne :D ei jumalauta.
Aina jaksetaan näistä freddyistä jauhaa! En usko, että monikaan av-mamma itse olisi ne jalassa katseenkestävä näky. Saati, että löytyisi peppua (sekä vartaloa), jonka eteen on tehty töitä ja mitä kehtaisi tiukoissa trikoissa esitellä.
Mielestäni noissa housuissa ei ole mitään vikaa. Treenatut fitnessvartalot ei istu tavallisiin, joustamattomiin farkkuihin mukavasti. Ymmärrän miksi tällaisia joustavia trikoita käytetään. Freddyt, dromet.. jne. Eivät ne yksinään määritä kenenkään ihmisen tyyliä.
Suttuinen tyyli on asia erikseen, mutta automaattisesti tällaiset housut/ hiuslisäkkeet /vahva meikki ei mielestäni ole mikään lutkalook. Yleensä hyvin laitettuja hiuslisäkkeitä ei edes erota päästä? Huh, huh. Hankkikaa mammat elämä. Tökeröä käytöstä arvostella toisten ihmisten ulkonäköä. Varsinkin nuoret hakevat vielä tyyliään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:37"]Tällainen neiti tuli tänään vastaan kaupassa. Takkuiset hiuslisäkkeet (tietysti vaaleimmat mitä saa, ja vetyperoksidiblondi muutenkin, lisäkkeet pienellä sävyerolla), suttuinen meikki ja huulikiiltoa puoli litraa, korkkarit joilla kävely ei oikein onnistunut ja freddyt jalassa. En voinu olla tökkäämättä miestäkin, pakkohan sitä oli kehottaa katsomaan. Voikun olisitte sen ilmeen nähneet.. :D Miksi te hyvät ihmiset haluatte näyttää tuolta? Oikeasti? Järkyttävää. En halua kenenkään mieltä pahoittaa joten en mieheni kommenttia tähän kirjoita, mutta kyllä on outoa jos itseään pitää hyvännäköisenä kun peiliin tuollainen katsoo. Toivottavasti tyttäreni ei ikinä hairahdu tuohon muottiin, vaan pukeutuu naisellisesti ja tyylikkäästi.. Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain tuolle tyylillenne, jotka niin laittaudutte!
[/quote]
mitä vittua se sulle kuuluu miltä joku ventovieras kadulla näyttää. Taidan ihan sun iloksi ostaa freddyt ja valkaista tukkani.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:51"]Ap kenties entinen koulukiusaaja? Antaa kaikkien ihmisten olla sen näköisiä kun parhaalta tuntuu! jos kyseinen henkilö tuntee itsensä itsevarmaksi tässä lookissa niin mikä ettei! Ihmekkään kun Suomessa niin paljon mielenterveysongelmia kun tälläinen paskanpuhumisen kulttuuri. Ja ei, en edusta itse tuollaista tyyliä, mut en vaan ole koskaan ymmärtänyt tälläistä lynkkaamista av:lla. Pitäiskö keskittyä omaan elämään? [/quote] En ole, joten pieleen meni. En myöskään ole mistään maalta, niinkun joku taitavasti lohkasi aiemmin. Yritän tässä valottaa näille leikkiperseille ja suttuisille naamoille, että se ei ole kaunista valtaosan mielestä. Onhan noita freddyperseestä tykkääjiäkin näköjään, joten hyvä että samanlaisia asioita arvostavia ihmisiä on olemassa :D Jos minä ja mieheni ei suttunaamoja kauniina pidä, miksi sitä ei saisi sanoa? Miksi jotkut haukkuvat lihavia? Heidän taustallaan voi olla sairaus - suttunaaman ei. Ja ei, en ole lihava, koska tykkään urheilusta, mutta yritän hakea pointtia että maailma on julma. Ap
[/quote]
Kyllä se jotain susta kertoo, että tollasesta asiasta tarvitsee tehdä aloitus tänne av:lle. Itsellä ei tulis mieleenkään tehdä tälläistä haukkumisketjua.
[/quote]
Onko täällä ylipäätäänkään muita, kuin toisten haukkumisketjuja?
(ei ap)
Mä näin eilen naisen, yli 30-vuotiaan, jolla oli vaaleanpunaiset kulahtaneet farkut, kultainen kevyt toppatakki, kultainen lippis ja kuivat epäaidot hiustenpidennykset :DDDDD ja itseruskettavaa.
Yleensä en kiinnitä huomiota, mutta hän oli aikamoinen tapaus.
Kaikkihan me ollaan oltu joskus nuoria ja siitä tiedät olevasi vanha, kun kauhistelet nuorison pukeutumista. Ihan ok tai jopa hupaisaa, että päivittelette miehesi kanssa nuorten vaatteita ja tyyliä, mutta takapuolen arvioiminen ja sen arvioinnin jakaminen vielä netissä, tekee sinusta vähän pölvästin.
Mustasukkaisen naisen käytöstä alkaa miestään tökkimään että jatso ja nauraa toiselle naiselle. Ap, itseluottamus kuntoon!
Itse käytän freddyjä, koska treenaan niin paljon (=isot lihakset jaloissa) ja normaalit farkut eivät sovi päälle. Näyttää erittäin naurettavilta perus kroppaisten päällä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:43"]Oliko sillä kumminkin hyvä perse ? Kysy mieheltäsi jos se ymmärtää niiden päälle...
[/quote]
Ei kuulemma voi tekoperseestä sanoa, kun oli niin älyttömän näköset housut :D
Ap
[/quote]
Siis ilmeisesti oli
[/quote]
Voin kertoa että ei ollu. Meillä on sama maku perseiden suhteen, ainaki ollu tähän päivään asti :) :D
Ap
[/quote]
Ja miehesi avoimesti kertoo hyvistä perseistä sulle??
Kylläpä kesällä vaan on kiva katsella freddyperseitä
M 32