Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eineksiä teillä syödään?

Vierailija
21.05.2015 |

Mitä kaikkea einestä teillä syödään ja mikä on parasta?
Juu ja sitten ennen kuin joku tulee lässyttämään, että "ei mitään", niin jatkapa matkaasi muihin ketjuihin, sillä meitä ei kiinnosta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuorepastaa. Makkaraakaan en itse tee. 

Vierailija
22/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot, pinaatti- ja porkkanaletut, lihaperunasoselaatikko, maksalaatikko, ranskalaiset, lohkoperunat, pakastepizzat, lihapiirakat.
Onko makkara eines, jos mä siis teen makkarakeittoa?

Tosi vähän meillä silti eineksiä syödään, nytkin parhaillaan itsetehtyjä lihapullia ja itsetehtyjä lohkoperunoita.
Paitsi pakastevihanneksia lähes päivittäin, onks ne nyt muka eineksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sellasia mauttomia eineksiä todellakaan syödä... Hyi helvetti!

Vierailija
24/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoita (onko se eines?) joskus harvoin lihapiirakoita, eipä oikein muuta, ei ole köyhällä varaa.

Vierailija
25/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä vähän veikkaan että nuo typerät meillä-ei-einespaskaa-syödä -tyypit eivät itse tee makkaroita, karjalanpiirakoita tai tuorepastaa.

Miksi edes pitäisi, ei esim. tuorepastassa ole kaupasta ostettuna mitään vikaa. Säästää aikaa tuhottomasti. Ei ole lisäaineita.

Tai esim. Vatajan lisäaineettomat makkarat...

Vierailija
26/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rupean miettimään, niin syödään meilläkin silloin tällöin kalapuikkoja - myös niitä sellaisia rapeita kalapaloja, niissä on vähän enemmän kalaa :) Ja Hernekeittoakin syödään.

Myös makkarekeiton makkarat ostan valmiina.

Ja jos teen itse vaikka lohikiusausta, niin peruna-sipulisekoituksen ostan ja myös kylmäsavulohen. Vai onko nämä sitten ennemmin puolivalmisteita?

Samoin minäkin ostan tuorepastaa - mutta sekin on kai enemmän puolivalmiste kuin eines.

Pakastevihanneksia meillä on harvemmin, en tiedä miksi :) He-ma-pa ei vaan maistu ja sitten tulee helposti mieluummin ostettua vaikka tuore parsakaali, vaikka pussista sais kyllä helpommin.

Vierailija
27/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin SILOINTÄLLÖIN lapsille pinaattilettuja, pinaattikeittoa, maksalaatikkoa,
kalapuikkoja tai lihapiirakoita. Siinäpä ne melkeen maistuvat vaihtoehdot on.

Vierailija
28/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan: onko makkara tai valmispasta eines? Mä ajattelisin että niillä tarkotetaan valmista ateriaa. Miten on? Kuka tietää? Ei kai pakastevihannekset nyt ainakaan oo einestä

Vierailija
29/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia, kebabia, kalapuikkoja, nuggetteja, nuudelia, pinaattilettuja, lihapiirakkaa, hamppareita, nakkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä