Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri osa koronarokotteiden haitoista voikin johtua pelosta, ei itse rokotteesta

Vierailija
21.01.2022 |

Jopa huomattava osa koronarokotteiden haittavaikutuksista saattaa johtua niin sanotusta lumehaittailmiöstä.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f8430c8a-a418-43ed-9d7a-d6297…

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Menkkahäiriöistä sanottiin samaa. Naiset vain jännittivät rokotusta. Kuitenkin nyt ihan todistettu, että rokotuksella kuitenkin oli vaikutusta niihin.

Jep, mä varmaan kuvittelin että mulla oli 2-rokotuksen jälkeen menkat viikon välein? Ja kuvittelin senkin että ennen tätä olivat aina olleet säännölliset.

Toivottavasti kirjasit kaiken tarkasti ylös, niin voit käyttää päiväkirjaa todisteena oikeudenkäynneissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepakottajat ja huijarit päätyvät telkien taakse.

Täällä on taas kovasti kommentoimassa tämä oikeudenkäyntikiihkoinen trolli.

Vierailija
104/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä peräkammarin homo siellä inise.

Nönnönnöö.

Suomi Natoon.

-sivusta

No mitähän veikkaisit, mitä Suomelle käy jos Suomi liittyy Natoon 🤣

Vierailija
105/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko korona öyhötys perustuu pelolle.

Terveellä ihmisellä on muitakin tunnetiloja kuin pelko ja välinpitämättömyys, mutta sinulla ehkä ei. Vai onko sanavarastossasi puutteita?

Tuntemattomaan vaaraan on viisasta suhtautua varoen etenkin kun se on tappanut yli 5,5 miljoonaa ihmistä.

Rokote ei ole tuntematon vaara vaan kaikki normaalit testivaiheet läpäissyt rokote.

Nosebo taas lääketieteen tuntema hyvin tarkkaan raportoitu ilmiö. Ihminen aiheuttaa itselleen psykosomaattisesti aidot oireet ilman fyysistä syytä. Tästä on koko viikko veivattu sähköallergisten kohdalla.

Ei mulla oo ainakaan ollut kahteen vuoteen muita tunteita kuin pelko ja vitutus.

Vierailija
106/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo todistettu että osa sisältää lumetta, osa on erittäin t app a via.

Fuellmich porukoineen sanoo, että nyt heillä on sataprosenttiset todisteet tahallisesta

massamrhasta.

Huutakaa vielä niin kauan kuin voitte. Aikaa on enää vähän.

Ei kukaan muu huuda eikä kiroile eikä nimittele paitsi te rokotefoobikot, ja teillä on siihen hyvä syy: psyykkinen epävakaus.

En viitsi selvittää, mikä ja minkä maan turtiainen tämä Full Milk mahtaa olla, mutta vakavasti otettava hän ei ole, kuten ette te turtiaisetkaan.

Ahahaha. Kuolen nauruun.

Alkaa, Ks. Fuellmichin viimeisin haastattelu. Ihan oikeastiko olet elänyt säkissä?

Haastattelu: ei herkille.

Oikeudenkäynti alkaa pian.

:)

Piti alkaa jo toukokuussa. Eipä ole näkynyt.

Vierailija
107/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas kovasti kommentoimassa tämä oikeudenkäyntikiihkoinen trolli.

Olen samaa mieltä. Ja olen eri ihminen, enkä tippaakaan trolli tai maksettu lobbari.

Vierailija
108/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet oireet ehkä, mutta kyllä ne rokotteesta tulevat flunssaoireet erottaa kun ovat kunnon oireita.

Vierailija
109/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo todistettu että osa sisältää lumetta, osa on erittäin t app a via.

Fuellmich porukoineen sanoo, että nyt heillä on sataprosenttiset todisteet tahallisesta

massamrhasta.

Huutakaa vielä niin kauan kuin voitte. Aikaa on enää vähän.

Ei kukaan muu huuda eikä kiroile eikä nimittele paitsi te rokotefoobikot, ja teillä on siihen hyvä syy: psyykkinen epävakaus.

En viitsi selvittää, mikä ja minkä maan turtiainen tämä Full Milk mahtaa olla, mutta vakavasti otettava hän ei ole, kuten ette te turtiaisetkaan.

Ahahaha. Kuolen nauruun.

Alkaa, Ks. Fuellmichin viimeisin haastattelu. Ihan oikeastiko olet elänyt säkissä?

Haastattelu: ei herkille.

Oikeudenkäynti alkaa pian.

:)

Piti alkaa jo toukokuussa. Eipä ole näkynyt.

Oikeusprosessit on aina hitaita.

Vierailija
110/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa. Ks. Fuellmichin viineisin haastattelu. Kohta alkaa oikeudenkäynti.

Varoitus: ei herkille.

Vierailija
111/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, eli mun menkat ei menneetkään piikeistä sekasin vaan pelosta jota en edes tuntenut. Just joo.

Vierailija
112/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yökkivä kyökkipiika kirjoitti:

Saiskohan suolaliuoksestakin vyöruusun, sepelvaltimotukoksen ja kasvohalvauksen jos oikein kovasti pelkäisi ja odottaisi juuri sellaisia reaktioita saavansa

No aivan takuulla saisi, koska niitä saa ihmiset jonkun verran joka tapauksessa. Minäkin sain vyöruusun pari vuotta sitten, perusterve 30v ja yhtäkkiä tuli vyöruusu vaikka ei ikinä ennen ole ollut. Tai ehkä se johtui influenssarokotteesta jonka olin saanut muutamaa kuukautta aiemmin, uskoo ken tahtoo.

Ei se vesirokkovirus minkään rokotuksen takia aktivoidu, vaan immuniteetin putoamisen, liittyi sitten ikääntymiseen tai terveydentilan heikentymiseen muista syistä. Itselläni puhkesi vyöruusu nelikymppisenä ilman, että olin saanut ainuttakaan rokotusta vuosikausiin.

Olisin välttynyt siltä, jos olisi saanut aikoinaan vesirokkorokotteen kuten nykylapset saavat. Ikävä kyllä silloin ei vielä ollut koko rokotetta olemassakaan, eikä sen ottaminen hyödytä enää, jos vesirokon on jo sairastanut. Virus jää passiiviseksi elimistöön loppuelämäksi, ja yleensä aktivoituu vasta iäkkäämmillä, jos ei onneksi aina heilläkään.

Vierailija
113/113 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan herkille. Aivan järkyttävä haastattelu.

Ps. Reinerin porukka on tehnyt yhteistyötä myös Saksan tiedustelupalvelun, poliisin ja armeijan kanssa. Se oli minulle uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi