Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset: Waltteri Torikka oli koulukiusattu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin homotellaan Waltsua törkeästi.

Vierailija
2/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisia poikia kiusataan aina, oli ne homoja tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru.

Vierailija
4/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla edes taiteellinen. Jos on vaan jollain lailla erilainen kuin valtaosa kavereista. Esim. kaunis, kiltti ja ystävällinen, menestyy koulussa ,ei pukeudu sen hetken trendin vaatimin vaatteisiin. Niin jopas homotellaan

Vierailija
5/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nykyään on joko kiusattuja tai kiusaajia, muuta vaihtoehtoa ei nähdä.

Typerää ja leimaavaa jaottelua. Kukaan ei ole käynyt kouluaan ns normaalisti? Jokaisen on pakko kuulua joko kiusattuihin tai kiusaajiin.

Huoh.

Vierailija
6/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsuuden tapahtumista pitää lyödä leima loppuiäksi. Luulen että Waltterilla on ollut myös aikoja, jolloin häntä ei ole kiusattu.

Vierailija
7/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsuuden tapahtumista pitää lyödä leima loppuiäksi. Luulen että Waltterilla on ollut myös aikoja, jolloin häntä ei ole kiusattu.

Ihan OIKEASTI KOULUKIUSATUN äitinä voin kertoo että kauan kestää sun mainitsemasi "leima". Ei ehkä koskaan katoa mielestä ne ilkeydet mitä on saanut osakseen tossa11-16 vuotiaana .Waltteri on ehkä (toivottavasti)päässyt niistä aika hyvin yli nyt kun häntä arvostetaan hyvinkin pitkälti samojen asioitten ansiosta joiden takia aiemmin kiusattiin. Ei kannata väheksyä koulukiusaamista varsinkaan jos ei ole asiasta minkäänlaista kokemusta! Puolin tai toisin. Ei nimittäin ole koulukiusaajallakaan  itsetunto kohdillaan. Pitää yrittää pönkittää omaa egoa sillä että pilkkaa toista.....

Vierailija
8/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan OIKEASTI KOULUKIUSATUN äitinä voin kertoo että kauan kestää sun mainitsemasi "leima". Ei ehkä koskaan katoa mielestä ne ilkeydet mitä on saanut osakseen tossa11-16 vuotiaana .Waltteri on ehkä (toivottavasti)päässyt niistä aika hyvin yli nyt kun häntä arvostetaan hyvinkin pitkälti samojen asioitten ansiosta joiden takia aiemmin kiusattiin. Ei kannata väheksyä koulukiusaamista varsinkaan jos ei ole asiasta minkäänlaista kokemusta! Puolin tai toisin. Ei nimittäin ole koulukiusaajallakaan  itsetunto kohdillaan. Pitää yrittää pönkittää omaa egoa sillä että pilkkaa toista.....

Koulukiusaaminen kyllä muuttaa ihmistä ja hänen elämäänsä radikaalisti eikä ne arvet lähde koskaan. Miksi koulukiusaamiseen ei puututa tarpeeksi? Koulukiusaaminen on paljon pahemoi riko kuin vaikkapa vakava pahoinpitely. Itse olisin mielummin 500 kertaa ottanut kunnolla turpaani ja vaikka olkut kymmeniä kertoja teho-osastolla kuin ollut 3v koulukiusattuna. Koulukiusaamisesta pitäisi saada kunnon tuntuva rangaistus. Millaista mahtaa olla heilkä, joita on koko ikä kiusattu vakqvasti? Monesti olen tätä miettinyt, vaikken tätä asiaa hirveästi tahtoisi miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän