Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä aiotte tehdä kesälomalla?

Vierailija
21.05.2015 |

Minä aion lukea, käydä salilla hankkimassa seuraavan kesän kesäkuntoa ja opetella laittamaan hyvää kasvisruokaa. Ja mahdollisesti käydä yhden kahdenpäivän lomalla jossain toisessa kaupungissa.
Mites muut avläiset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:19"]Samaa kuin muinakin vuoden aikoina; istun kotona ja katson telkkaa/oon koneella. Vituttaa.
[/quote]Pitäisikö jonkun tulla hakemaan sut kotoa vai?

Vierailija
2/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan saaliistaa stadin yössä pillua ja nussia kuin kiimainen kaniini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari matkaa tiedossa.  Muutoin on sit parit juhlat. Ja sitten vähän kuokkia omaa pihaa kuntoon. Ja nauttia olosta. Rentoutua, kiireettömyyttä.

Vierailija
4/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesäloman vasta ensi talvena, kiitos itsekkäiden lapsiperheiden. Mutta ei haittaa, tiedossa on kuukauden island hoppingia Karibialla.

Vierailija
5/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään parissa tivolissa, vesipuistossa, sukuloidaan, uidaan, mökkeillään, ehkä käydään Ruotsissa, hoidetaan kasvimaata.. Ihanaa kun tulee taas kesä!

Vierailija
6/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olen selvinnyt viimeisimpien työraporttien vääntämisestä ja muutosta, joka kivasti ajoittuu juuri siihen hektisimpään aikaan, makaan meritähtenä lattialla ainakin kaksi ensimmäistä päivää. Sen jälkeen voin alkaa katsella, että mitä kesällä on tarjottavanaan.

Vierailija
7/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän viikon kesälomalla käydään Tallinnassa lasten kanssa ja reissataan hiukan Suomessa kivoissa kesäkaupungeissa ja tuttujen mökeillä. Saaristossa ja maalla kuluu suurin osa lomasta.

(ot, yleensä 1-2 ulkomaanmatkaa vuodessa, mutta harvemmin kesällä, jolloin Suomessakin on kauniimpi ilma ja enemmän tekemistä)

Vierailija
8/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko kesä lomaa, kun pidän lomat pois ennen äitiysloman alkua. Kesän alussa viimeistellään remppa ja muutetaan ensiasuntoomme. Oon myös lupautunut ohjaajaksi lastenleirille. Heinäkuussa varmaan vähän reissataan Suomen sisällä ja ostellaan vauvakamoja.

Vierailija
9/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän kokonaan ulkomailla. Melkein viikko Skotlannissa ja 3 vkoa Sisiliassa.

Vierailija
10/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muinakin vuoden aikoina; istun kotona ja katson telkkaa/oon koneella. Vituttaa.

Vierailija
11/11 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, kavereiden kanssa käydä yksillä festareilla, puistoissa, terasseissa ja yks viikon ulkomaanreisu espanjaan tiedossa miehen kanssa :)