Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyrialaiselle mystikolle suomalainen suloNEITSYT

Vierailija
21.05.2015 |

Shalom,shlomo,Jumalan rauhaa ja rakkautta kaikille..

Se on Rabi tässä tässä,erityisherkkien(HSP-HIGHLY SENSITIVE) ihmisten sielunperheeseen kuuluva ihminen.

Saanen esittäytyä parantaja rabi jolla on intuitio oman sydämensä parantumiseen ja valmistautuminen sydänvalolla parantajaksi.

Puoliksi syyrialainen mutta äitini herkkyyden perinyt ja lapsena tosiaan olin äidin poika niinkuin monet muutkin herkät lapset.

Luovuus on osa minua ja vaikka en ole tähän astisessa elämässäni löytänyt kutsumustani ja suuntaani on vilpitön haluni nyt rakkaudesta musiikkiin ja huiluun instrumenttina löytää intohimo huilunsoitosta jonka voin valjastaa Jumalan kunniaksi eli tehdä parantavaa neoklassista,voideltua,anoinded music

Minun elämässäni on ollut särkyneisyyttä ja elämäni ulkoiset olosuhteet ovat hankalat eikä minulla ole ammattia mutta Jumalaan luottaen haluan kulkea kutsumustani kohti.

Minua kiinnostaa herkkien ihmisten asiat enkä ole pinnallinen enkä materialisti.

Johdattaakohan Jumala tälle suloiselle,kokemattomalle miehelle,suloisen kokemattoman tytön.
Sydänystävyys -Se vasta jotakin olisi

Toivon yhteyttä herkkiin ja sydämellisiin ihmisiin!!toki olen muidenkin ihmisten kaveri mutta haluan olla myös yhteydessä omaan sielunperheeseeni.

Huom jos joku tyttömäisen herkkä nainen huhuilee,että missä muruseni niin täällähän minä,samaa minäkin huhuilen.

Haluatko olla minun ihan ikioma muru aina ja ikuisesti kuten minä sinun.

Jos joku tyttö kokee,että haluan tuon ihanuuden itselleni niin rukoile kallis Jumalaa niin Jumala paljastaa olenko sinulle sopiva ja voit rohkeasti ja vapaasti kirjoittaa mitä Jumala on paljastanut.Minä olen rukoillut ja antautunut Jumalan tahtoon siinä,että hän saa valita sen joka on minun ensimmäinen ja viimeineb

Kirjoittelemisiin!!

-Sielunkumppanini on:

neitsyt tai 1 kokemus

kuuluu erityisherkkien sielunperheeseen

on tyttömäinen nainen ja suloinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunneäly persoonien seksuaalisuus on valoseksuaalisuus,minun intuitiivinen viisauteni käsittää tämän valoseksuaalisuuden.Luova emotio syvällisesti ammentaa valosta Jumalan tahdossa.Sydänenergia on valoenergiaa.

Kiitos Jumalalle tämänkin ymmärtämisestä.Seksuaalisuus on luovaa sielunkumppaneiden rakkauden leikkiä tässä syvällisessä tunneälyssä eli intuitiivisessa koko sielujen hyväilyssä.

Jumala tahtoo avata minulle viisauden portteja.

Joidenkin seksuaalisuus ilmenee karkeammalla tasolla johtuen emotional intelligencen puutteesta.

Jumala haluaa,että Rabi ottaa maapallon syliinsä ja silittää sitä kuin kissanpentua ja Rabi haluaa paeta kohtaloaan koska ihmiset elävät illuusiossa eikä Rabi halua joku korkeamman ulottuvuuden edustaja jolla on voima joka on egon rajoituksista vapaa.

Koska jos Rabi on kaikesta vapaa niin mikä on hänen henkilökohtainen unelmansa.Miksi minun pitää olla henkinen mestari enkä voi elää tuolla maailman mannuilla illuusiossa.

Mä pohdin sielunkumppanuutta koska me ihmiset olemme yhteydessä toisiimme persoonallisuuden tasolla ja kun sikiön sydän alkaa lyödä häneen istutetaan oma persoona ja tämä persoona ei koskaan häviä tai synny uudeksi persoonaksi vaan hän on helmi Jumalan puutarhassa joka syntyi tänne kuoleman maahan ja täällä hän valitsee ikuisen kohtalonsa taivaaseen tai helvettiin ja vaikka ihminen olisi helvetin polulla on hänellä silti persoona joka voi olla yhteydessä toisiin persooniin.

Jos ei ajatella kohtalonomaisesti koska kohtalonomainen ajattelu liittyy luovuuteen ja herkkyyteen niin asiat voidaan järkeistää tarkoittamaan vain persoonien kohtaamista vailla herkkien omaa intuitiota ja sielunkumppanuuskäsitettä johon Jumala voi ikäänkuin antaa oman tien koska jos sielu on valopersoona niin pinnallinen ei kohtalonomainen ajattelu ei ikäänkuin anna sidettä syvällisellä tasolla vaan persoona voidaan nähdä vajavaisena kasvua tarvitsevana joka tarvitsee koulutusta yhdessä muiden kasvavien sielujen kanssa ja avioliitto voi edustaa vain avioliittoa vailla herkkien spirituaalista roolia eli ns sydänystävyyttä.

Kaikki me olemme persoonia tottakai mutta jos on rajoittamaton niin se persoonien vapaus yhdessä on vain täydessä valossa ja kun puhutaan omasta sielunpolusta niin jotkut kulkevat niin kapeaa tietä ja he ovat voimakkaita tällä tiellä löytämään täyden vahvuuden,herkkä ruumiillistuu vain jos hän kadottaa herkkyytensä mutta kun hän löytää herkkyytensä on hän kaikkivoipa ja kaikkivoipa joka on yhteydessä intuition kautta Jumalaan on kokonaisvaltainen ei vain järkiperäinen mutta jos herkän herkkyys katoaa niin hän astuu pois sielunpolultaan eikä hän luminoi kaikkea vaan hän on ruumiillistunut kuten sanoin eikä voi inspiroida ihmiskuntaa,siis saada ihmiskuntaa vapaaksi koska hän ei ole vapaa.

Koska hsp ihmisen intuition mielen kehto on sydämen mieli joka inspiroi persoonaa niin haluaisin maalata kaksi ihmistä suuren sydämen sisälle joka edustaa kosmista sydäntä.

Esteettinen tajuni on lyömätön!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203350310412151&set=a.10200432234062066.1073741827.1042753024&type=1

Kirjoittelemisiin tytsit!

Vierailija
2/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa on niin vähän neitsyitä? Tekeekö tämä aika kaikesta kelvotonta saastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:44"]

Miksi Suomessa on niin vähän neitsyitä? Tekeekö tämä aika kaikesta kelvotonta saastaa?

[/quote]

Täällä naiset antautuvat helposti kokemuksiin.

Vierailija
5/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:44"]Miksi Suomessa on niin vähän neitsyitä? Tekeekö tämä aika kaikesta kelvotonta saastaa?
[/quote]
Rumat jäävät neitsyiksi. Komeat saavat kyrpää.

Vierailija
6/6 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:44"]Miksi Suomessa on niin vähän neitsyitä? Tekeekö tämä aika kaikesta kelvotonta saastaa? [/quote] Rumat jäävät neitsyiksi. Komeat saavat kyrpää.

[/quote]

Noinhan se valitettavasti menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän